Wachten op NOD, wie nog meer?

Wij zijn iets meer dan een jaar bezig voor een kindje . Wel 3 miskramen vlak achter elkaar. Nov , feb en mei. Per juli aan de medicijnen . Ja lastig van Clomid had ik veel opvliegers en down gevoel . Van dit medicijn een week hoofdpijn. Maar een betere eispong . Ik ga hier mee door. Clomid is eerste keus. En dit is een medicijn wat gebruikt word tegen borstkanker met als bijwerking een regelmatige eisprong . Dit word nog niet zo lang gebruikt als Clomid maar wel goede en snelle resultaten . Ik afgelopen donderdag mijn eisprong gehad . Vastgesteld door echo . Moest deze week 4 x heen. Dus nog 2 wk geduld hebben. 

ooooh Renate, super klote voor je!! Ook door naar de
volgende ronde dus. Zoals mijn man zo mooi zei: we geven echt niet zo makkelijk op! 

Goedemorgen dames, hoe gaat het met jullie?
Vandaag is mijn nod en vind het erg spannend. Nog geen enkel teken dat mijn menstruatie eraan komt. Ik heb dus echt altijd 1 grote pijnlijke pukkel op dezelfde plek (gelukkig niet op mijn gezicht maar het zit niet echt lekker??). Gister dacht ik ineens ongi krampen te krijgen maar die waren weer ineens weg. Geen chocoladekick gehad. Geen pijnlijke borsten. Wel snel na het eten weer honger maar verder niks niks niks.
Ook totaal geen symptoom dat ik denk van "hé ik ben misschien zwanger!" Ik heb heel braaf geen testen in huis.
Ik hou jullie op de hoogte ?

Ik hoop het voor je DNS dan hoeft niet iedereen door naar de volgende ronde’ de andere kom ik bij de volgende Luteale Fase wel weer tegen.

Goeiemorgen! Nog net. 
Word wel heel spannend bij jou DNS!!!!
Ik mag vandaag voor de komende 5 maanden clomid ophalen. Mag nu "op eigen houtje" aan de slag... Dus geen controles, echo's en bloedprikken de komende tijd. Bellen als ik een langere cyclus heb dan 35 dagen of bellen als ik een positieve test heb... Dus dat word afwachten en 'gokken' met klussen. Vorige keer had ik op dag 11 een follikel van 22mm... Dus ik ga maar vanaf dag 11 aan de slag. 
Dat was mijn update ? 

Hoe gaat het met de rest van jullie? 

Wij mogen ook zelf aan de slag. Proberen maar vanaf ca dag 12 tot dag 18 om de dag te klussen. Hopen dat het gaat lukken. 
Nu op wachtbankje na voor de 5de x clomid te hebben geslikt.
Succes!!

Terug
Bovenaan