Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja ik zie dat er meer naar de volgende ronde gaan’ dan ik had verwacht. Ik hoopte nog voor een paar goede knalstrepen voor jullie. Hier over 5 dagen beginnen mijn vruchtbare dagen weer. Hopen dat ik dan mijn volgende maandstonden eindelijk kan overslaan. 

@Ann ik heb het niet goed uitgelegd zie ik.. eerst kijken ze of je follikels goed groeien.. vanaf 18mm kun je een eisprong hebben. En dan adviseren ze dus om rond je eisprong om de dag seks te hebben. En daarna na je eisprong blijft alleen het omhulsel (uiteindelijk gele lichaam) achter.. Dus dan is het geslonken.. en weten ze dat ie gesprongen is en moet je bloed prikken.. ben niet zo goed in uitleggen maar hopelijk snap je het nu ongeveer.. 

Hoi dames. Ik heb ook 3 maanden Clomid geslikt maar ik had ook veel last van bijwerkingen . Wel steeds een mooi eitje en eisprong maar niet het heeft nog niet tot een zwangerschap geleid. Nu heb ik deze maand Letrozol voorschreven gekregen. Minder bijwerkingen . Mooi eitje van 24 mm en baarmoederslijmvlies 13 mm. Volgende week donderdag 18 okt bloedprikken en 2 wk later uitslagen bespreken . Helaas heb ik 3 miskramen hiervoor gehad. Nu 2 wk wachten en hopen dat het raak is. Ik heb na de eisprong hele zere borsten. Iemand dit ook na de eisprong ? Succes allemaal dames! 

Wat een verhaal zonnetje, ik hoop voor je dat je cyclus gewoon weer goed blijft, of nog beter dat het gelijk raak is.
Renate het blijft spannend voor jou , al tekenen dat je menstruatie eraan komt? Ik hoop echt voor jou dat het wel raak is, dan hoef je niet verder met de medicatie. Ik weet van mijn schoonzusje (die moest prikjes in haar buik doen) dat het erg zwaar kan zijn en dat de hoemonen je ook echt heel emotioneel/wisselvallig kunnen maken :(.
Ik heb vanochtend weer een testje gedaan, had een beetje gelezen over de kv 2v5 testen en vooral van dames die ook gelijk bloedtesten hebben gedaan reageren de testen op 8jcg. Maar goed heel erg wit was ie weer. Ik ga niet meer testen, heb eigenlijk een beetje de hoop opgegeven want heb bij 3 zwangerschappen altijd voor nod positief getest (ja dat zegt ook weer niks natuurlijk). Ik heb wel al een dikke pukkel op mijn kin, normaal komt ie altijd ergens anders maar ga ervanuit dat het mijn ongi pukkel is. Ik zie het maandag/dinsdag wel

Renate ik had ook last van bijwerkingen . Overstapt op Letrozol ( Femara ) veel minder bijwerkingen. Anders misschien hier naar vragen? Ik wel af en toe hoofdpijn. Liefs .. 

Iris, thanks! Hou het even in mijn achterhoofd mocht dit te erg worden.. Ik heb ool altijd hele zere borsten na mijn eisprong. Is volkomen normaal. Meer vrouwen hebben hier last van. Heb je die miskramen gehad voor je aan clomid begon? Heftig zeg! Hopelijk werkt dit andere medicijn wel voor jou. 

Gezellig Renate, ik hoop mee ?. Ik vind het deze maand ineens wel erg spannend worden, nog helemaal geen menstruatie ongemakken. Die pukkel is ineens weg, geen kramp en geen gevoelige borsten meer terwijl ik dat normaal elke maand wel heb vanaf 4 dagen voor nod ongeveer.

Terug
Bovenaan