Wachten op NOD, wie nog meer?

Sinds ik wakker ben wat lichte menstruatiekrampjes... Volgens mij. Ik raak zo verward van wat ik voel en wat ik niet voel! Wacht het vandaag maar af.. Probeer me in te stellen op een menstruatie.. Baal echt! 

Hè Renate dat is balen ?. Je had dus wel gelijk dat je eisprong maandag was. Ik ken je gevoel dat je in de war raakt door de signalen in je lichaam. Ben vanochtend opgestaan met zeer pijnlijke borsten en mijn darmen zijn van slag dus nu maar wachten tot morgen. Heb toch het idee dat ik ook ongi ga worden maar moet nog ff geduld hebben

He Dns, Mijn eisprong was op zaterdag! 30 September ☺ Maar toch klopt het, heb nu een cyclus van 27 dagen gehad. En ondanks dat ik ongesteld ben gewrorden, geeft dat een fijn gevoel. Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad. En alles is gegaan zoals het hoort.. Dus dat geeft hoop. De clomid werkt in ieder geval goed bij mij. 

Ik duim echt voor je! Zou mooi zijn als er tenminste 1 iemand uit dit forum raak heeft deze cyclus! ? 

Renate super dat Clomid werkt. Ik had ook een cyclus tussen de 27 en 29 dagen. Ik heb de miskramen voor de Clomid gehad. Door de miskramen heb ik een onregelmatige cyclus gekregen en daarvoor gebruikt ik nu Letrozol en Clomid . Ik was ook blij dat ik ongesteld werd. Dan werkt het medicijn en krijg je een eisprong ! Je start dus over 2 dagen weer een ronde Clomid? Wat spannend allemaal! Voor jullie 1 ste kindje ? En rest van de groep? Liefs 

Ja dat ik er een goede eisprong van had wist ik al door het bloed prikken! Maar toch ergens extra bevestiging dat de luteale fase nu ook klopt bij mij. Ik ben minder teleurgesteld dan ik dacht.. Heel gek eigenlijk. Vind het meer balen dat ik nu weer die medicijnen en het geduld moet opbrengen... Maargoed. Hoort erbij.. en ik heb zoveel respect voor vrouwen die er al jaren mee aan de gang zijn!!! 

Waar zat jij nu ergens in je cyclus? En vind je dat nieuwe medicijn echt veel fijner als clomid? Is er een reden dat artsen eerst voor clomid kiezen? Weet je dat? 

Terug
Bovenaan