Wachten op NOD, wie nog meer?

Nee, ik ga ook echt even een paar dagen wachten nog! Misschien woensdag of donderdag? En als het me lukt zelfs pas van t weekend. Heb er geen hoge verwachtingen van.. Maar omg, ik wil het zó graag!!! Ik hoop zó erg dat ik zwanger ben nu! Maarja.. Dat hopen we natuurlijk allemaal.. ?? 

@rvis begrijp uit alles wat ik van je lees dat jullie al wel even bezig zijn..
wat ontzettend spannend moet het dan nu ook weer zijn.. is enorm gegund.. ?

@beautygirl Nee hij heet "flo", maar dat wilde mijn iPhone toetsenbord niet accepteren haha.
Is op Apple dus :)
Nog geen bloederige boel hier trouwens.. Word nu wel spannend... 

Jullie houden het wel spannend dames!! Hoop het echt zo voor jullie. Dat er nog steeds geen bloedverlies is, is natuurlijk al een goed teken. Nu hopen dat dit dan ook betekent dat jullie zwanger zijn. Ik blijf jullie in de gaten houden haha

Ik zie net dat het vandaag dag 31 is voor mij.... oehhh het is zo spannend.
Heb gelijk al mijn periodes van een heel jaar berekend,  dit varieert tussen de 26 en 32 dagen.  Maar gemiddeld is het 28 dagen. 

Stommerik dat ik ben.. Toch n test gedaan vanmorgen ik was te nieuwsgierig.. Ik had gisteren mijn menstruatie moeten krijgen. Test was hartstikke negatief. Dus waarschijnlijk zal t een deze dagen wel doorzetten. Succes iedereen die nog wacht!!!! 

He @rvis wat ontzettend **..

ik wacht nog.. durf niet te testen, alsof ik meer kans heb dan ofzo ?.. idioot natuurlijk.
merk dat ik best achterdochtig wordt, achter alles iets zoeken wat kan wijzen op zwanger zijn.
wil tot het weekend wachten, want dan is dag 28.. normaal wordt ik op dag 21-23 ongesteld en dat is niet gebeurd.. wel Een heel klein beetje bruinige afscheiding wat dus nog niet heeft doorgezet..
en mijn buik is zo opgeblazen.. broek kan amper dicht.. geen idee wat ik daar achter moet zoeken..  

Terug
Bovenaan