Wachten op NOD, wie nog meer?

RVis: hmmm balen! Maar het is ook zoooo moeilijk om het testen uit te stellen! Maar zolang er nog geen bloedverlies is is er hoop. Misschien ben jij wel net een van die personen die pas een paar dagen later positief test. Ik blijf hopen voor je.
Fishy: spannend hoor. Wil je geen valse hoop geven hoor.... maar herken mijzelf zo in jouw situatie. Ook een dag lang bruin verlies gehad maar uiteindelijk weer stopte en een opgeblazen gevoel. Kon het toen niet laten om toen wel te gaan testen en bij mij was het toen gelijk knal positief! Dus hoop het zo voor je dat het voor jou ook een goed teken mag zijn!!
Sjkn: vind het echt knap van je dat je het vol kan houden het testen uit te stellen. Nog steeds geen voorbode van een menstruatie? En morgen wou je gan testen toch?

@EllaAb; oef ik hoop het zo! Maar ben zo bang dat ik gewoon een griepje ofzo ga krijgen ?
Durf weinig vertrouwen te hebben dat het dan in Ronde 2 al raak zou zijn.. ik heb helaas 6 jaar geleden anorexia gehad, en ben daarbij meer dan een jaar mijn menstruatie kwijt geweest.. er zijn veel ex anorxia patiënten die onvruchtbaar geworden blijken te zijn.. Ben echt op zoek naar die bevestiging dat mijn lijf het nog “doet”... ?

Hai allemaal,
Ik sluit me ook weer aan op het wachtbankje.
8 maart is mijn NOD, ronde 3 na mijn miskraam.
@fishy: wat een heftig verhaal. Ik hoop voor je dat je deze bevestiging gaat krijgen!

Hay EllaAB ik wacht nog steeds. Hier nog steeds geen menstruatie. Wel af en toe die krampen maar tot nu toe is er nog niks.  Zit ondertussen op dag 32. Ik heb nog wel steeds gespannen/grotere en gevoelige borsten. Ook merk ik dat ik na het (warme) eten een vol gevoel heb en ook langer vol zit. Maar ik wel trek heb om lekker te snaaien. 
Ik weet nog niet of ik morgen ga testen. Zou het wel graag willen maar ben ook bang dat het negatief zal zijn. 

Hoi allemaal! 

Ik ben nieuw hier, en zoek wanhopig iets om mijn aandacht op te kunnen vestigen haha. 
4 maart is mijn NOD. Ik hoop zo dat het gelukt is.. tot nu toe heb ik laat van gevoelige tepels, maar dit heb ik altijd voordat ik ongestel wordt. Nu alleen 5 dagen eerder dan normaal. Iemand hier ervaringen mee? 
Verder last van gevoelig tandvlees. Maar weet niet of dit echt een zwangerschapssymptoom is? Ook een honger gevoel in mijn buik maar geen zin in te eten.. 
Verder voel ik me helaas veel te normaal.. 
Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben! 

Lieve mensen..... zojuist toch getest toen manlief thuis kwam. Risicootje omdat het geen ochtend urine is.
Maarrrrrrrrrrr.......... 2 positieve testen.......!!!!!!!!!!!!!
Woehoeeeeeee ik ben zwanger! 
Volgens de app ben ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger!

Gefeliciteerd Sjkn.

Wat een geweldig nieuws, is dit je eerste zwangerschap?
Ik wilde vandaag ook testen nadat ik 2 dagen al erge last heb van gevoelige borsten alleen wacht ik toch maar tot morgen ochtend en ik weet niet wanneer mijn NOD is aangezien ik 1 februari voor het eerst naar een curratage weer ongesteld ben geworden en geen idee of mijn cyclus weer normaal is. Spannend dus. 

Terug
Bovenaan