Wachten op NOD, wie nog meer?

@sjkn ik heb het in mijn app ook gevonden en wil mijn NOD bijstellen.. ik dacht dat ik heel regelmatig was maar het verschilt tussen de 28 dagen en 34 dagen. 
Nieuwe NOD datum is 5 maart dat is op basis van 34 dagen. We gaan het zien. Dan heb ik volgens de kalender afgelopen maandag mijn eisprong gehad!? Heb de afgelopen dagen welk Iets meer slijm gehad, dus misschien klopt het wel

Beautygirl: de app die ik gebruik heet; menstruatie- en ovulatie app. (Mijn kalender)
Ik gebruik hem sinds januari dus kan nog niet vertellen of het betrouwbaar is.  Maar door die app kwam ik er ook achter dan mijn cyclus dus wisselend is. Ik heb de vruchtbare dagen van deze app aangehouden ; we gaan zien of dat goed is.  
Wel balen dat je dus een andere cyclus hebt dan gedacht... 

Ik heb deze app ook gebruikt. Het heeft bij mij bij beide zwangerschappen geholpen. Bij de eerste had ik de uitgerekende datum ook goed dus ben benieuwd of dit deze keer ook zou zijn. In mijn situatie was ie dus wel betrouwbaar.
RVis: je houdt de spanning er wel goed in! Wel balen dat het tot nog toe geen positieve test is. Hoop voor je dat dor alsnog zal komen.
sjkn: voor jou ook nog steeds spannend dus. Ga je morgen ook testen? Of wil je het nog even wat uitstellen? Ben benieuwd!! 
Ik merk zelf dat ik weer erg onzeker ben. Vind die eerste weken tot aan de eerste echo zoooo killing! En ze kruipen dan ook voorbij. Probeer natuurlijk positief te blijven, maar het is zo moeilijk. 

Ik wil morgen nog afwachten.. en dan misschien pas woensdag testen. Moet maandag en dinsdag namelijk vroeg de deur uit vanwege werk. En ben bang dat als ie negatief is dat ik dan wat down ben. Dus dan liever op mijn vrije dag. 
Bij mij is het nu wisselend. Het ene moment denk ik; volgens mij ben ik ongesteld en even later denk ik... nee want het voelt toch anders. Mijn lichaam is gewoon een spelletje aan het spelen ?

Ik gebruik de App “flow”.
geef daarin ook uitscheiding enzo aan.. 
vandaag een klein beetje bruinig slijm. Zal het doorzetten? ?

Beautygirl, ik moet eigenlijk morgen mijn menstruatie krijgen! Wacht t nog een paar dagen af.. als het niet komt test ik opnieuw. ?
Een onregelmatige cyclus is inderdaad altijd lastig! Misschien toch ovulatietesten gebruiken? Dan weet je iig wanneer je eisprong is... Kun je daarop je NOD aanpassen. 
Sjkn, ik denk ook aan woensdag misschien testen! Enige nadeel... Heb woensdag een sollcitatie gesprek! ? 

Thanks allemaal! Ik ga elke app downloaden.

Ovulatie testen heb ik tot januari gedaan, maar ik merk dat ik zoveel meer ermee bezig ben dat ik komende maand als mocht ik toch menstrueren geen testen wil gebruiken. Zonder moet toch ook lukken? Wie weer gebruik ik ze wel, misschien wil ik wel die van sensitesten proberen, iemand ervaring ermee?

En weten jullie al meer RVis en sjkn? 
Ik leef helemaal met jullie mee! Ik kwam er gisteren achter dat ik mijn kalender al gedownload had, maar die verkeer ingesteld stond. Nu goed en is mijn NOD op 5 maart! 

De flow app kan ik niet vinden, heet die anders? @fishy

Terug
Bovenaan