Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb alleen de symptomen die hierboven staan... naja alleen maar..... hahahah. Ik wacht het rustig af.  
Voor ons is dit de 3e ronde voor ons eerste kindje. Dus ik vind het echt spannend! Opeens lijkt iedereen om me heen zwanger te zijn of te worden.. dus ik word lekker ongeduldig. Sinds vanmorgen het gevoel alsof ik ongesteld wordt.. 
Maar met de 2e ronde zwanger! Wat fantastisch snel dan. Heerlijk!  Nu hopen dat je je goed blijft voelen en dat de zwangerschap goed blijft gaan. Hebben jullie al kindjes of voor jullie ook de eerste? 
Ik duim dat iedereen een positieve test mag krijgen deze periode. 

Gisteren/vandaag zou mijn menstruatie moeten/kunnen komen. Omdat het zo onregelmatig is weet ik het niet zeker.. 
Maar normaal is mijn cyclus zo'n 21 dagen.. Maar ik voel dus niks wat er op lijkt. Ik heb normaal juist richting mijn menstruatie redelijk veel slijmverlies - soms doe ik dan zelfs al een extra tampon in.. 
En ben nu al 3 dagen eh, kurk droog :').. Geen druppel. Zo apart. Maar goed, woensdag negatief getest (in de middag wel..), dus ik probeer niet te veel hoop te hebben! 

Wat goed om weer een positieve zwangerschaptest te zien in de groep! @EllaAB :) 

Hi allemaal!

Ik ben de afgelopen weken niet erg actief geweest omdat ik merkte dat ik erg onzeker werd van de symptomen die ik voorbij zag komen en zelf telkens niet had. 
Een paar dagen geleden had ik ineens toch een positieve test in mijn handen! Wilde dit even hier plaatsen zodat jullie ook weten dat er niet altijd al symptomen hoeven te zijn. Succes allemaal en liefs!

Sophieonline, wat fijn!! Proficiat! 
Sjkn, Ik zit in de 5de ronde clomid. Half jaar geleden mee gestart. Merk nu dat ik wel ongeduldig word... Denk dat ik het toch niet ga redden om tot volgend weekend te wachten! MOEILIJK! Vind het zó vreemd dat ik geen pijnlijke borsten heb... Ergens doet me dat vermoeden dat dit voor mij misschien wel een teken kan zijn. Voel de drang om morgen een test te doen... Is dan wel 1 dag voor NOD........ Eigenlijk moet ik t niet doen.... Toch?! 

Sjkn: kan me goed voorstellen dat je ongeduldig bent. Vanaf het moment dat je besluit voor een kindje te gaan draait je leven alleen daar nog maar om. Je ziet indd van alles voorbij komen wat met zwangerschap en kindjes te maken heeft, iedereen wordt ineens zwanger en bij jou wil het 'maar' niet lukken terwijl je 'nog maar' in ronde 3 zit! Maar je wil het zo graag!!!! Is je menstruatie al doorgebroken? Hoop zo voor je dat het weg blijft en je alsnog een positieve test in handen mag hebben!
fishy: spannend!! Weet je inmiddels al meer? Wat kan het je toch bezog houden he! Alles wat voor je gevoel anders is als normaal zie je als een mogelijke teken van een zwangerschap! Hoop het zo voor je!!
sophie: wat ontzettend fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!! Zo zie je indd maar dat je noet altijd ergens last van hoeft te hebben. Als je van alles hebt denk je dat het wat is maar blijkt er toch niks te zijn. Als je niks hebt ga je van het ergste uit maar kan je toch gewoon zwanger zijn!! 
RVis: en?? Heb je getest? Ben zo benieuwd!! Zijn genoeg mensen die al positief testen voor NOD dus zou kunnen. Maar er zijn ook mensen die pas veel later positief testen dus kan dan altijd nog alle kanten op zoalng je nog niet ongesteld bent. Ik zelf had op NOD gelijk een knaltest dus had paar dagen eerder ook al wel gekund denk ik.
wij zijn nu dus in ronde 2 zwanger geraakt van ons 2de kindje! Bij de eerste was het ook al in de 3de ronde raak dus wij hebben zeker niks te klagen!! Heb bij de eerste eem voorbeeldige zwangerschap gehad! Geen dag ergens last van gehad en tot bij a 2 weken over tijd alles nog gedaan! Dus hoop nu natuurlijk weer op zo'n zwangerschap! Tot nu toe verloopt het wel hetzelfde dus wie weet?

Ja test gedaan, hartstikke negatief!! Stiekem baal ik wel, maar ik weet ook dat ik eigenlijk niet had moeten testen. Had t mij zó voor genomen om een klein weekje extra te wachten! Tsja.. Nog even geduld, maar waarschijnlijk een nieuwe ronde. 

Ik wacht nog steeds. Nog geen menstruatie. Morgen is mijn NOD (gemiddelde berekening) gezien vorige maand is dit dag 29 voor mij. 
Rvis; wat shit zeg. Maar het kan nog steeds. Ik blijf duimen voor je

@sjkn welke app gebruik je?
@Rvis wanneer is jouw NOD? Stom die negatieve test. Ik heb me ook voorgenomen om pas na NOD te testen

gefeliciteerd dames met een positieve test

Terug
Bovenaan