Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Superleuk!
Bij ons was het andersom. Mijn man wilde tot het weekend wachten met testen.... ik had hem uiteindelijk overgehaald door af te spreken dat als ie toen negatief was dat we dan zouden wachten.... hahahaha
Nou de eerste test was mega snel een streep toen nog een CB gepakt... die + verscheen nog sneller. ?
wauw!! Wat super Fishy! Gefeliciteerd!! Het blijven hoe dan ook spannende weken voor iedereen. Je hebt het gewoon totaal niet in de hand. Maar we blijven positief
Ik ben ongesteld geworden. Weer n ronde verder... Ga even n tijdje offline denk ik. Begrijp me niet verkeerd, vind het super fijn voor jullie maar ik merk dat ik t ook echt confronterend vind. Baal gewoon dat t bij mij (nog) niet lukt..
RVIS ahh wat shit zeg! Alsnog ongesteld geworden ? ..... had zo gehoopt dat ook jij een positieve uitslag zou krijgen. Waarom is het soms zo oneerlijk?
Ik snap je reactie en begrijp ook dat het confronterend is! Ik wil je veel succes wensen in de nieuwe ronde! En ik hoop gewoon dat we snel een berichtje van jou krijgen dat het gelukt is ?
Ohw jeetje RVis. Dat is super kl*ten!! Had het zo voor je gehoopt! Kan me heel goed voorstellen dat dit weer even een flink baalmomentje is! Snap dus ook goed dat dit heel confronterend is verder en dat je er even afstand van wil doen.
ik wil je in elk geval heel veel sterkte en succes wensen en hopelijk zien we ook van jouw kant snel positieve berichten voorbij komen!