Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik kom even aankloppen. Gefeliciteerd allen die zwanger zijn geworden.
Ik ben paar weken geleden bevallen, en wacht nu op mn menstruatie ( als hij er aan komt )

Hallo allemaal
Ik zit 7 dagen voor mijn NOD.
Ik vind het allemaal erg spannend.
Het lukt ons niet op de natuurlijke manier, dus we lopen in het ziekenhuis. 
Officieel mag/kan ik pas dinsdag testen, maar ik heb zo'n test waar je 4 dagen eerder kan testen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Liefs

@RVis ik begrijp je helemaal. Je kan enorm blij zijn voor anderen, maar je gunt het jezelf ook zo. Houd moed!
ik moet nog een week wachten voor mijn NOD.@willemijn ik ben wel bekend bij met die vroege testen, maar voor mij werkte het niet. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas later positief, ik had bij zo’n vroege test een negatief resultaat. Ik wacht nu dus maar gewoon netjes ☺️

proficiat! 

@willemijn ik heb ook gelezen dat vroege testen vaak een verkeerd antwoord geven. Ook vals positief!

@rietjepietje ik gebruik Ovia. Erg fijn! 

@sjkn hier inmiddels op dag 31! Heb het idee dat mijn menstruatie kan gaan beginnen, maar nog niks. Mijn vorige cyclus was 34 dagen dus die hou ik sowieso aan. Dat betekend mocht ik voor die tijd niet menstrueren dan ga ik 5 maart testen! 
Hoe voel jij je? Besef je het al een beetje dat je zwanger bent?

Hoi iedereen, ik ga me ook gezellig aansluiten bij deze groep!
ik ben zelf half januari gestopt met de pil. 1e ronde is het niks geworden en heb net  26 feb mijn ovulatie gehad.. nu zo’n 9 dagen wachten tot ik zwangerschapsverschijnselen zou kunnen voelen.. bah vind dat wachten maar niks!
hopelijk 12 maart mijn NOD!
iedereen heel veel succes komende tijd!

Terug
Bovenaan