Ik heb nu bruine afscheiding.. heb ik meestal voor mn menstruatie. Verder niet echt krampjes ofzo, alleen mn darmen zijn in de war. Nu wordt het extra spannend..
@zoenova Laat je het weten zaterdag?!
@loesz ik heb echt exact hetzelfde sinds vanmorgen. Darmen van slag en beetje bruine afscheiding...
ik ga naar de volgende ronde denk ik echt super jammer. Maar wel blij dat ik nog niet heb getest, scheelt nu toch wel in de teleurstelling (al is het nog steeds niet echt leuk..)
Hier nog niet ongesteld, vandaag wel lichtroze afscheiding.nu 4 dagen overtijd.
Ben ontzettend moe laatste tijd. Slaap voor 10e en kan der morgens moeilijk uitkomen. T is dat t moet maar anders bleef ik wel langer liggen. Ik had eerder aan 6u slaap genoeg.
Ook af en toe last van duizelig en maagzuur. En soms ineens zo n warm gevoel in mn buik.
@loesz & @zoeNova
Poeh, dat maakt het extra spannend he. Ook ik heb last van bruine afscheiding, al enkele dagen, maar ik herken dit totaal niet van mijn menstruatie.
@WendyJason,
Die vermoeidheid heb ik ook.. ik slaap ondertussen 12 (!!) uur.
Woehoe beauty, ga jij eens even snel testen!!!
Dit is toch te spannend allemaal!!
Ik ben zo voor je aan het duimen dat het dik vet raak is!!
Hoop het echt!
@zoenova als het zo is wat ik denk sinds gisteren, heb ik gewoon wijntjes op en biefstuk bij Loetje! De testen voor mijn vorige menstruatie waren negatief en ik was een soort van ongesteld! Dus vandaar de wijntjes en biefstuk!
@junibaby morgen is de dag! Kan niet wachten want zit dan op dag 39 langste cyclus ooit
@beautygirl jaa snap ik. Spannend, ik duim heel hard voor jou!!!
@samm ja ik herken het helaas wel. En heb ook echt soort krampen nu, niet hele heftige, maar wel rommelend gevoel dus ik ga ervan uit dat ik morgen of za ongesteld wordt, helaas...
@wendyjason spannend zondag!
meiden ik duim voor jullie!