Wachten op NOD, wie nog meer?

@rvis heftig! Fijn dat het nu voorbij is. Hopelijk geeft het jullie meer inzicht!
@beautygirl daar gaat het uiteindelijk om! Het moet ook leuk blijven.

@waitingfornrtwo dat begrijp ik dat het confronterend is. Dat vind ik nu al, vrouwen die klakkeloos zwanger worden vind ik al confronterend.. ook een miskraam moet een plekje krijgen denk ik!

ik zit ondertussen op dag 28 van mijn cyclus. Geen klachten, merk eigenlijk niks! Wel relaxter zo zonder ovulatietesten.

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum. Wij proberen sindskort zwanger te worden en het is toch fijn het 1 en ander te delen met andere vrouwen.
Nu ben ik even benieuwd naar jullie mening. 4 weken geleden kreeg ik midden in mijn strip een doorbraakbloeding. Meestal houdt dit bij mij aan tot dat ik weer ongesteld moet worden. Ik wilde sowieso na de strip stoppen, maar besloot op dat moment te stoppen en werd ik ongesteld. 
Na een week of 2. Kreeg ik erg veel buikkrampen, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Het is een trekkend gevoel in mijn onderbuik. En continu aanwezig. Ik heb het gevoel dat mijn buik erg gezwollen is, althans zo voelt het aan. Ik zie niks. Sindsdien veel last van mijn onderrug. Ook heb ik 2 dagen achter elkaar erg veel slijm verloren (sorry!). Verder ben ik onwijs moe. Geen last van mijn borsten of dat ik niks meer lekker vind o.i.d. Ik ben nu erg benieuwd of ik zwanger zou zijn. Ik durf alleen nog niet te testen omdat ik geen idee heb wanneer ik ongesteld moet worden. 
Wat zouden jullie doen? Hebben jullie deze ervaring met ‘ontpillen’? 

@NorahV welkom! Heb je na de doorbraakbloeding ook nog bloed verloren? Als je aan de pil was, en deze zuiver hebt geslikt is de kans klein, maar het kan natuurlijk altijd..

@Sammm Dankje! Ja, dat ging gelijk achter de doorbraakbloeding aan. Ja ben benieuwd. Zou het niet geloven als het zo zou zijn. Hoe graag ik het ook zou willen! Maar die menstruatie achtige buikpijn vind ik zo bijzonder. En vrij heftig als dit hoort bij ontpillen. Enige wat ik kan doen denk ik is geduld en een normale eerste menstruatie afwachten ?

@norahV Ahh daar had ik overheen gelezen. Ja de pil is maar een bijzonder goedje. Het verandert zoveel in je lichaam! Als ik dat van te voren geweten had was ik er nooit aan begonnen!

@waitingfornrtwo wat fijn dat je menstruatie weer begonnen is. Hopelijk binnenkort goed nieuws. 
Ik ben ook wel heel relaxt, probeer het echt los te laten. Want ik denk dan dat het net wat sneller gaat, zonder stress. 
Ik zie teveel zwangerschappen komen rondom ons, dus dat maakt me dan wel verdrietig!
Ik heb alleen heel erg last van haaruitval dat ik zelfs de dokter heb gebeld. Maandag bloedprikken op schildklier! Even alles na checken mocht het niet goed zijn, dan maak ik gelijk een afspraak met de dokter.

Hoi meiden,
Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten en dat lukte me aardig, maar nu heb ik weer een beetje bruinverlies en dat maakt het niet heel makkelijk... Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook een week voor NOD.. Dus ergens geeft dat mij hoop maar aan de andere kant is dat uitgelopen op een miskraam en dan ben ik weer bang dat dit hetzelfde wordt...
Ga wel proberen te wachten met testen tot NOD, al ligt die test in de kast te branden hoor voor mijn gevoel?
Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog nieuws?
Liefs, ERZ

@Beautygirl wat goed dat je er zo in staat! Wat vervelend van je haaruitval. Goed dat je het laat onderzoeken. Ik hoop voor je dat het allemaal niks is. Voel je je verder wel fit?

@ERZ pffff wat spannend... wanneer is je NOD? En wanneer was je miskraam? Ben je daarna alweer een paar keer ongesteld geweest? Succes met wachten!

Terug
Bovenaan