Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo ja, ben ook blij dat ik het laat onderzoeken. Biotine kan ik gewoon slikken tijdens zwangerschap (gelijk navraag gedaan) alleen mijn hooikoorts tabletten mag ik niet meer. Gelukkig slik ik die alleen als ik nodig heb. Ik voel me deze week wel wat moeier maar kan misschien liggen aan mijn eisprong en gewoon vroeg opstaan. 
Ik heb vandaag al bloeg laten prikken dus maandag de uitslag. 

@waitingfornrtwo, mijn miskraam was in november. Ben daarna weer redelijk snel ongesteld geworden en kwam ook elke maand gewoon, alleen mijn cyclussen waren opeens heel onregelmatig en een stuk langer. Menstruatie was ook elke maand anders, dan heel hevig en dan weer heel weinig.
Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt en die piekte op 3 april. Als ik dan 14 dagen erbij tel kom ik op 18 april voor m’n NOD. M’n app zegt aankomende zondag, dus ik wacht het af...
Vandaag was het bruinverlies weer weg, gister na de sex had ik wel veel bruinverlies maar was ook meteen weer weg daarna. Weet echt niet wat dat steeds is.
Liefs ERZ

Hier op dag 12 na de positieve ovulatietest licht roze verlies... ga er dus maar vanuit dat ik naar volgende maand ga. 
Hoe kan je lichaam je voor de gek houden joh ?

@ERZ wat lastig zeg dat je cyclus daarna zo wisselend is. Ik heb vandaag nog een laatste check gehad bij de gyneacoloog en ze zei dat alles eruitzag zoals het hoort dus ben bnieuwd..

@Beautygirl ok fijn dan hoef je daarniet zo lang op te wachten. Ja die zwangerschappen om je heen zijn vreselijk confronterend he..

@ERZ wat vervelend dat je ook last heb van onregelmatige cylcus. Hoe lang is jou langste cylcus geweest? 

@waitingfornrtwo dat we maar snel zwanger mogen zijn. Ik ga er gewoon vanuit dag ik elke maand gewoon ongesteld moet gaan worden, met een kleine hoop op zwangerschap natuurlijk! Testen altijd tijdens of na mijn NOD om teleurstelling te voorkomen. Nu inmiddels op cyclusdag 31 en als ik 1 mei nog geen menstruatie heb mag ik pas testen. 

@beautygirl, spannend! We gaan weer gelijk op!
@waitingfornrtwo fijn dat alles er goed uit zag! 

Ik zit vandaag op cyclusdag 32. Normaal heb ik altijd na mijn eisprong al roze verlies. Nu helemaal niks! Wel veel slijmverlies, maar verder geen symptomen.

Hoiiii
Vandaag mijn nod!!en we zijn al 9maanden gestopt met de pil.
 al 5 dagen bruin verlies..minimaal..inlegkruisje is genoeg... verder nog geen menstruatie te bekennen. En ik ben de laatste 4 a5 maanden regelmatig geweest..
Dit is de eerste keer dat ik 5 dagen te vroeg ben..
Spannend!!!!

@waitingfornrtwo, fijn dat alles er goed uit ziet! Nu hopen dat het snel weer lukt! Bij mij was alles ook meteen schoon en was alweer een eitje onderweg toen ik bij de gyn was na mk.
@beautygirl, mijn langste cyclus is 37 dagen geweest, zit nu op dag 35. Hoe lang is jou langste cyclus?
Aan de ene kant denk ik dat mijn menstruatie er gewoon aankomt. Gister opeens rozeverlies ipv bruin. Het komt en gaat om de dag, wil toch afwachten of het echt doorzet en pas woensdag een test doen.

Terug
Bovenaan