Wachten op NOD, wie nog meer?

@sammm ja mijn vriend en ik hadden al besloten de volgende ronde maar geen ovulatietesten meer te gebruiken. Overigens had ik wel een regelmatige cyclus dus kon ik met mijn kalender app ook wel redelijk goed inschatten wanneer de ovulatie zou zijn geweest! Succes komende ronde, ik duim voor je!

Hoi!

Mijn eisprong is blijkbaar al geweest op dag 9 van de cyclus terwijl ik hem meestal de 17e verwacht? Met geluk, had namelijk de dag na de eisprong geklust. Zal vast wel weer te laat zijn. De ovulatietestjes waren erg onduidelijk deze dagen, kreeg alleen maar horizontale strepen ( ook een nieuwe verpakking geopend ), dus was snel door mijn ovulatietestjes heen. Ook temperatuur ik, en hij schommelt heel erg. Vanochtend ook getest en het streepje was er niet meer. Dus een beetje raar weer deze ronde

Ik  toch iets geks vandaag. Cyclus dag 23 en vandaag 1x wat helderrood bloedverlies bij afvegen. Tevens wat kraampjes. Normaal een cyclus van +/- 40 dagen.. Iemand hier bekend mee?

Hey dames!
Hier ook in afwachting van.. ronde 22 en 1 mk verder denk ik eindelijk dat het raak is. Toch ben ik bang dat het misschien gewoon een griepje is. Ik ben behoorlijk misselijk door de dag heen, heb hele zware hoofdpijn en een zwaar gevoel in mijn buik. In het begin van de week was ik extreem moe (dit had ik de vorige keer ook in de periode van de innesteling) Verder lijken mijn borsten ook wat gevoeliger dan normaal maar dit zou natuurlijk ook met mijn aankomende menstruatie te maken kunnen hebben. Normaal gezien heb ik ongeveer 4-7 dagen voor mijn menstruate last van spotting. En ook dit heb ik tot nu toe nog niet gehad.. allemaal symtomen van een eventuele zwangerschap maar ook van een griepje! Het is moeilijk om geduldig te zijn he? ?

Hallo dames!
ik heb een vraagje. 
Ik ben 2 dagen overtijd, nog niet ongesteld, maaaaar heb wel afscheiding die niet echt fris ruikt.
ik heb wel krampjes in mijn onderbuik. Het voel heel anders aan.
ik heb nog geen test gedaan.

wie heeft dit nog meer ervaren, of heeft een idee wat het is?

Ik meld me ook weer even. Inmiddels dag 25 en weet eigenlijk niet wanneer ik ga menstrueren aangezien mijn vorige cyclus 44 dagen duurde. Ben er totaal niet mee bezig en we zien het allemaal wel hoe wat en wanneer het gebeurd. Al hoop ik het wel elke maand. 
Wat spannend was het voor jou RVis! Hoe gaat het met jou @waitingfornrtwo

Hoi allemaal,
Ik heb in november een miskraam gehad en sindsdien is mijn cyclus helemaal in de war. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt, op 3april had ik een dikke knalstreep, dus daar hebben we gebruik van gemaakt.
Nu heb ik sinds gister opeens bruin verlies wat nu iets rozer wordt. Het is niet helderrood, het is dag 29 in m’n cyclus en ben nog nooit zo vroeg ongesteld geworden. Dus denk niet dat dat het is. Heb ook last van lage rugpijn sinds gister avond.
Iemand hier bekend mee? Weet niet wat ik nou moet denken.
Liefs ERZ

Terug
Bovenaan