Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik zei gisteren nog dat ik er weinig mee bezig ben geweest. Maar gisteren hebben we weer seks gehad. En vandaag dus krampjes in mijn onderbuik. 
Zou het mijn eisprong zijn? Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is en wil geen ovulatie testen meer doen.

Hi meiden. 

Even n update. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor mijn HSG onderzoek. Wat een ellende! Ik vond het ontzettend veel pijn doen en ben dan ook vrijwel meteen flauwgevallen van de pijn! Gelukkig zit het erop, en hoef ik dit nooit meer. Hopelijk levert het iets op.. en kan ik nu snel zwanger worden?? 

Beautygirl, zou kunnen.. Maar is natuurlijk altijd lastig om te weten als je cyclus onregelmatig is! Lekker doorgaan met om de dag klussen.. ? 

Erz, erg onwaarschijnlijk dat het je menstruatie is aangezien je ongeveer 3 april je eisprong hebt gehad. Verder geen ervaring mee.. is ook nog erg vroeg voor een innesteling volgens mij.. Maargoed, niet elk lichaam werkt volgens het boekje. 

Lissa, en? Al getest?

Jup @rvis k heb getest en het was negatief.
ik ben nog aan het ontpillen. Nog steeds niet ongesteld. balen...

En gelukkig heb je het achter de rug, hopen dat je gauw zwanger mag zijn??

Hallo allemaal! 
Ik lees al eventjes mee terwijl ik aan het wachten ben op mijn eerste ongesteldheid nadat ik ben gestopt met de pil. Nu dag 41, en hoewel ik weet dat het wel een half jaar kan duren wordt ik steeds ongeduldiger. 
Mij heb graag de controle zeg maar ;) 
omdat wij het geheim willen houden dat we er voor gaan lijkt het me wel fijn hier m’n ei kwijt te kunnen, en ervaringen van anderen te lezen! 
Groetjes

Hoi hoi, 
Ook ik wacht op NOD, of eigenlijk heb ik die al gehad. Had hem 2 dagen geleden, maar ben nog niet ongesteld. Heb nog niet getest, want ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden, want had best wel kramp. 
Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, ik heb nog steeds kramp en vanacht heb ik 1 druppel bruin bloed gehad, maar vandaag weer niks.
Had vanmiddag een ovulatie test gedaan en die was dik positief.

Hoii meiden,
Klopt RVis het is zeker mijn menstruatie niet geweest, zondag ochtend was het weer bruin en in de middag was al helemaal weg. Heb nu nergens meer last van. 
Snap er niks meer van, wacht wel gewoon mijn NOD af. Al weet ik niet precies wanneer die is... m’n app zegt 15 april maar als ik 14 dagen na eisprong bereken kom ik op de 18e. Wordt dus nog even spannend.
@gebruiker 241108, ik heb ooit gehoord dat een ovu test ook positief wordt als je zwanger bent. Weet niet of dit klopt hoor! Maar zou als ik jou was even een zwangerschapstest doen. Succes!

RVis ik hoop zo dat je snel goed nieuws heb! 
Hier lukt het niet om om de dag seks te hebben. Maar proberen meer dan normaal en hebben er ook plezier mee. Het moet niet verplicht worden.  Wie weer koop ik binnenkort wel weer testen!? 

Hoi dames,

Net weer even bijgelezen. Wat is het toch spannend voor iedereen he.

@beautygirl ik ben vorige week donderdag op dag 35 na de start van de miskraam begonnen met menstrueren. Ik ben blij dat alles weer lijkt te werken en het bloedde ook flink dus ik geloof ook wel dat het nodig was ofzo. Maar ergens ook stiekem teleurgesteld dat ik ongesteld werd. Nu kan ik in ieder geval weer gaan proberen in te schatten wanneer mijn eisprong is. Ik merk dat ik er nog wel heel verdrietig van ben en dat ik er op dit moment niet zoveel vertrouwen in heb. Ik zit met mijn yogales na de yogales voor zwangere vrouwen en dat vind ik best confronterend..Hoe gaat het met jou? je klinkt heel relaxed en geduldig, super goed!

@Rvis hoe is het nu met je? Beejte bijgekomen van het onderzoek..

Voor de rest succes met wachten en testen! Ik duim op positieve berichten!

Terug
Bovenaan