Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl, zo dat is een lange cyclus! Vond die van mij al erg lang..
@RVis, kan ik heel goed begrijpen hoor dat de lust wat minder is. Hebben wij ook wel eens last van.. Wat wij doen is wat Sammm inderdaad ook zegt, een romantisch avondje ervan maken en dan komt het altijd wel goed.
@waitingfornrtwo, ja dat hoop ik ook. Is nog steeds het ene moment weg en dan weer roze dan weer bruin... Had het er vandaag nog met mn moeder over wat het kan zijn. Ze denkt dat het innesteling is, heeft ze zelf ook bij alle zwangerschappen gehad, en dat waren er 6 die allemaal goed zijn gekomen haha. Dus ergens heb ik hoop!
Wat betreft alcohol, ik drinkt eigenlijk al bijna nooit dus als ik dan zeg dat ik niet wil drinken dan wordt er ook niet raar van opgekeken. Maar gister met uitgaan heb ik bewust niet gedronken.
Liefs, ERZ

@gebruiker een streepje is een streepje! 
@sammm 44 dagen vond ik ook gewoon veel te lang. 1 keer en hopelijk nooit meer! ?
gisteren heb ik last gehad van een klein beetje roze/rood bij mijn afscheiding. Dit was geen menstruatie, want die voel ik aankomen en is altijd helder rood of oud bloed op het begin.
@rvis hebben jullie nog seks gehad? Wij gaan altijd samen douche als we seks willen hebben (80x80 douche hoek) en maken elkaar altijd helemaal gek. Werkt wel heel goed!

Vanmorgen getest..negatief..maar nog geen menstruatie te bekennen.. nu 2dagen overtijd.. bruin verlies 4dagen voor mijn nod ook al 2 dagen gestopt.heeft een kleine 5 dagen aangehouden.

Vandaag NOD, morgen of woensdag testen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Temperatuur is nog steeds "hoog" voor mn lichaamstemp

Nou weer heel spannend allemaal hier!! 
Duim voor jullie meiden!

Ik had gisteren een positieve ovu test, dus hebben we er maar gauw werk van gemaakt!! Hoop zo dat het niet te laat is!! ??? Misschien vanavond nog maar n keertje? ? Alhoewel de gyneacoloog vorige keer zei, zodra je eisprong is geweest, heb je nog maar 6 uur de tijd. Dus denk dat het weinig zin heeft. Vanavond is dan 24u na mijn positieve ovu test.... Maar duimen dat er goede zwemmers bij zaten dan!?

O.. ik weet niet wie het laatst vroeg.. Maar mijn gyneacoloog zei dat het tijdens de eisprong nog niet echt kwaad kon om een beetje alcohol te drinken.. Erna beter van niet. Tsja .. Eerlijk? Ik word er steeds makkelijker in. Begin was ik heel strict.. En hoe langer ik bezig ben, hoe meer ik zoiets heb van. Ja straks duurt het nóg een jaar.. En dan drink ik steeds elke maand 2 weken niet! Gaat me te ver.. Ik probeer wel altijd rustig aan te doen.. Water erbij.. En niet meer als 2 wijntjes op een avond, ALS ik al drink. Drink vaker niet dan wel. Denk dat je dat even voor jezelf moet bekijken..... Zodra ik een positieve test heb,laat ik het zeeeeker staan!!!! 

Succes meiden! ?

Terug
Bovenaan