Wachten op NOD, wie nog meer?

@rvis dat is zeker een knaller! Veel plezier ^^
@beautygirl als het zo weinig is kan het zeker een innestelingsbloeding zijn!
@femFL Ohnee :( wat rot! 
@Sanniee spannend! Hopelijk snel een positieve test! Wanneer ga je testen?

Hier ondertussen dag 34, nergens last van, geen bloedverlies..

@rvis wat een knaller! Dan was je zeker niet te laat! Ik duim voor je!!
@beautygirl ik hoop zo dat je de nacht doorkomt en morgen niet ongesteld bent. Fingers crossed voor een innestelingsbloeding!
@samm wachten wachten wachten dus..wanneer denk je dat je nod is? En wil je gaan testen?

@sannie super spannend! Voel je verder al iets? 
@femke wat super shit zeg:( 
wij zitten in de klusperiode, vandaag licht streepje op de ovulatietest, hopelijk morgen dikker. 

Liefs 

Nou hier +1 en nog geen spoortje menstruatie maar ook nog geen spoortje op de test :( heb al een aantal keren getest, omdat ik al ruim een week wat vlagen misselijkheid en duizeligheid had en dat heb ik bij de eerste ook gehad voor nod. We wachten rustig af.. naja niet  rustig dus!!!
samm hoelang is jou cyclus normaal gesproken?
waitingfornr2 extra goed je best doen hihi wij hebben ovulatietesten gebruikt en op de dag van de knaller 2 keer geklust en de dag erna nog.

@waitingfornrtwo geen menstruatie, wel nog steeds licht oud bloed en een rommelige buik! Als ik niet ga menstrueren doe ik met Koningsdag een test! 

Hallo dames, dacht vanmorgen ga ff een test doen. Ben donderdag 1 week overtijd. Was ikvorige maand ook. Maare dit had ik niet verwacht, zie een lichte 2e streep. Zal t zo zijn??? probeer afbeeldingen erbij te voegen maar lukt niet

@sannie hier precies het zelfde..3 dagen over tijd.. voor nod bruin verlies gehad maar nu ook al 3 dagen niks meer..ook een negatieve test..ik doe einde van de week weer een test als er dan nog niks is..

@wendyjason wat spannend!!
Maar een lichte streep is een streep!
Over een paar dagen nog een keer testen zou ik zeggen! :)

Terug
Bovenaan