Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik maak me een beetje zorgen. Het kan natuurlijk mijn innesteling zijn maar ben zo bang dat ik ga menstrueren. Het rommelt in mijn buik. 
Ik weet gewoon bijna zeker dat mijn eisprong begin vorige week geweest is. 
Help!?

Ik voelde net nattigheid..ik dacht oh .... wat denk je.. na 2 dagen niks meer..weer heeeel minimaal bruin verlies..echt heeeel weinig.. hoop niet dat het alsnog door zet... ?

@beautygirl... je buik kan van vanalles van streek zijn, niet meteen panieken! Als je zeker weet dat je eisprong vorige week was, kun je nu niet al ongesteld worden... dus houd moed!! 
@Dyronne.. ohjee.. hopen dat het niet doorzet!! 

Ik heb zojuist nog een ovu testje gedaan, gisteren was ie positief.. maar vandaag knalt ie echt! Dus waren niet te laat denk ik! Strx als mijn vriend thuis is nog maar n keertje klussen! 

sn7o91.jpeg

Even een testje.. of deze link werkt. Eerste was eergisteren.. tweede gisteren.. derde vandaag ?

@rvis 100% weet ik het niet omdat ik geen ovulatie testen heb gebruikt. Maar ik heb mijn eisprong wel gevoeld denk ik. 
Ben gewoon bang on mijn menstruatie te krijgen aangezien het meer soort van oud bloed wordt! (Geen helder roodbloed) 
mocht het wel doorzetten is mijn cyclus iets korter! Maar hopelijk is het gewoon innesteling.

Gisteren had ik een heel licht streepje bij een CB test en vandaag helaas toch ongesteld geworden. Een licht streepje wil dus helaas niet altijd zeggen dat je zwanger bent...

Heey meiden,

ik heb me weer een maandje niet vertoond na een mislukte ronde want ik maak mezelf helemaal gek met alle verhalen. Vandaag is mijn nod maar nog geen spoortje te bekennen gelukkig.. laatste rondes had ik telkens 2/3 dagen ervoor al wat rood/bruine afscheiding dus fingers crossed!
Wat balen Femke!! Das dan wel zuur als je heel stiekem al had gehoopt dat het raak was :(
Voor jou ook spannend beautygirl!
rvis jij gaat dus ni het wachtbankje op spannend ik duim voor je!!

Terug
Bovenaan