Wachten op NOD, wie nog meer?

Ooo wat balen beautygirl!! Heb ik ook wel eens gehad aantal dagen lichtbruin/roze slijm dat ik hoopte op innesteling maar toen zette het helaas toch door naar menstruatie :( hoop houden meid komt goed! 
Aaah gefeliciteerd Wendy!! Dan is er voor ons ook nog hoop Dyronne :) 
mag ik vragen welk merk testen jullie gebruiken. Ik heb nu zowel de kruidvat 2v5 als sensitest midstream gebruikt met het hartjes venster. Word er gek van die onzekerheid, dan denk ik of ongesteld of zwanger niet er tussen in!!
bij de eerste had ik op nod al een duidelijke streep.

Ja wie weet! Haha
Ik heb de kruidvat testen  2voor 5euro gekocht en een clearblue voor als ik twijfel aan de kruidvat testen haha

Ik heb de test van kruitvat gedaan waar je 4 druppels urine in moet testen. Heb ooit gelezen van iemand die zwanger was en testen gedaan heeft die van de kruitvat en clearbleu waren positief. Earlytesten negatief en ook van action en op=op negatief. Terwijl ze toch echt zwanger was. Morgen ga ik m nog een x doen. Mocht t zo zijn dan ben ik ongeveer 4 wk

@Beautygirl onee wat super balen zeg :( Welke dag van je cyclus is het nu begonnen? 

@Sannie en @Dyronne wat spannend voor jullie, ik blijf duimen voor goed nieuws!
@Wendyjason gefeliciteerd! Een streep is een streep :)

Gisteravond geklust en net weer een ovulatietest gedaan. hopelijk is de streep nu donkerder dan gisteren. 

Aaaah spannend allemaal! En licht streepje, gefeliciteerd!! Hopelijk over 2 daagjes een knalstreep! Duim voor je! ??

Ik zit vanaf vandaag op t wachtbankje, ben zoooo benieuwd? Overal om mij heen bevalt iedereen en is iedereen "hop" zwanger, zou erg leuk zijn als ik daar binnenkort ook eens bij hoor! ?? 

De meiden waarbij t nu langzaam doorbreekt.. Sterkte! Echt elke keer weer balen... Begrijp de frustratie helemaal! Dikke knuffel 

Xx

Ik zit mezelf hier helemaal gek te maken haha echt stom ook... mevrouw ongeduld.. Ik denk haal een clearblue digital test hop gelijk gedaan staat er natuurlijk weer niet zwanger :( dus na een poosje dacht ik laat ik dat ding eens slopen, ondanks dat iedereen het afraad, en dan zie ik toch echt wel 2 streepjes aaaaah en nu?

Zaterdagochtend positief getest met clear blue ovulatie test. Zaterdag & zondag wezen klussen, en vrijdagavond half. ? nu maar afwachten..

Terug
Bovenaan