Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl Ohnee wat balen! Ik heb mijn eisprong niet gevoeld, wel lichamelijke veranderingen: slijmverlies etc.
@waitingfornrtwo: ik heb een irregulaire cyclus van 26-45 dagen, dus wil zo lang mogelijk wachten on teleurstelling te voorkomen.
@sannieee Ah wat een onzekerheid zeg! Mijn cyclus is irregulair: 26-45 dagen.
@dyronne zit die 2e streep er niet altijd al, ook voor het testen en dat hij slechts doordrukt bij Hcg?
@rvis ik hoop het zo voor je!! 

@dyronne haha ja dat plaatic ding kun je uit elkaar halen en daar zitten die stripjes in, maar ik lees overal dat je dat niet moet doen en dat dat niet geldig is. Maargoed my middle name is ongeduldig

@waitingfornrtwo als het echt enorm doorzet dan zit ik op 34 dagen. Het is heel erg licht maar nu weer niks. 
Ik weet het gewoon even niet meer wat mijn lichaam wil

@beautygirl dat klinkt een beetje hetzelfde als wat ik al de hele week heb.. Komt en gaat, dan denk je nu breekt het door en dan is het opeens weer weg.. Erg vervelend en onzeker he?!
Ik heb morgen mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 38 dagen. Ik wil eigenlijk nog tot na het weekend wachten met testen want is me te vaak gebeurd dat na de test m’n menstruatie kwam.. 

@ERZ gelukkig ken jij het ook. Ik weet het gewoon even niet. Menstruatie is de eerst dag altijd best heftig. Mijn vriend weet gelukkig van mijn situatie. Succes met wachten nog even, ik zou nog even wachten met testen als ik jou was

Terug
Bovenaan