Wachten op NOD, wie nog meer?

@ERZ het zet nog steeds niet echt door. Vannacht dus helemaal niks en vanochtend na het douche wel weer iets. Vandaag overdag dus ook zelfde tot heel weinig. Geen menstruatie die ik gewend ben. Als het niet erger word doe ik op Koningsdag wel een test. (Die moet ik ook nog kopen!) 
@wendy Gefeliciteerd! 

@Beautygirl klinkt toch wel heel anders dan. Hoe voel je je verder?Geen aparte klachten ofzo? Spannend ik hoop dat het niet doorzet en dat je kan testen!

@Wendy wauW! Gefeliciteerd, geniet ervan!

@waitingfornrtwo ik dacht vanochtend dat ik me even wat misselijk voelde. Maar als ik het vergelijk met mijn vorige cyclus begint 28 april pas mijn volgende cylcus. 
Ik zal volgende week dinsdag of woensdag een testje halen en hem dan waarschijnlijk Koningsdag doen.
heb 2 momenten gehad dat ik echt wat meer rood bloed had. Verder heel weinig tot niks oud bloed. Ik weet het gewoon even niet meer.

@beautygirl wat kan ons lichaam toch gekke dingen doen he!

Ik zit vandaag op dag 36. Vannacht heel erg misselijk geweest, nu enkel nog een wat weeïg gevoel. Gisteren een test gedaan: negatief. Echter was mijn vorige cyclus 42 dagen haha, dus ik houd hoop! Verder geen symptomen. Anders ga ik volgende week donderdag nogmaals testen. 

Terug
Bovenaan