Wachten op NOD, wie nog meer?

Nou ik ga hard voor jullie duimen dames ? ik heb gisteren de vk gebeld. 9mei eerste afspraak.
Ik moet zeggen dat ik de week van mn eisprong, dat we echt om de dag geklust hebben. Daarvoor en daarna weinig. 

@beautygirl, heeft bij mij gister toch doorgezet. Wel netjes op de dag dat het ook moest komen. Ben een beetje boos en gefrusteerd merk ik aan mezelf... Op naar de volgende ronde. Wordt nu sowieso geen 2018 baby meer? Hoop voor jou dat het wel gelukt is!
@WendyJason, gefeliciteerd!

@sammm Hoop zo voor jou geen menstruatie maar een positieve test! Je heb alle kans.
hier sinds gisterenavond geen rode of bruine afscheiding meer. Vanmiddag na werk een zwangerschapstest gekocht, want over een week ga ik toch testen. 
Ik ben gewoon zo moe de laatste dagen. Kan gewoon wel om 8 uur me bed in om te gaan slapen. 

@beautygirl lief!! Wat zou het fijn zijn als we volgende week beide een positieve test hebben! Moeheid is zoo herkenbaar.. ik slaap als een blok! Ik vind de warmte wel echt prettig, want hierdoor lekker veel afleiding.

@ERZ Ah nee :( wat rot! Januari is ergens ook wel gunstig! Partners hebben vanaf januari 2019 5 dagen verlof :))

@sammm wanneer ga je testen volgende week? Hier al de hele dag hoofdpijn en nog steeds vermoeid, rommelige buik! 
Ook nog eens heel rustig op het werk dus weinig afleiding. 
Hoe voel jij je?

Hi allemaal,
Ik heb me even een tijdje stil gehouden omdat ik ook wilde proberen het allemaal 'los te laten'. Nou dat is niet bepaald gelukt helaas.. 
Deze maand een cyclus van 46 dagen. Omdat ik heel veel spanning en stress heb de laatste weken (ook van mn werk, dus ligt niet alleen hier aan) heb ik vanochtend een test gedaan (morgen of zondag moest ik ongesteld worden) en helaas negatief.
We hebben het echt op de dag, de dag na en de dag daarba van de positieve ovu test gedaan dus ik begin er echt een beetje moedeloos van te worden. Mijn vriend maakt zich meer zorgen om een nieuwe auto dan hierom dus ik kan er niet zo goed met iemand over praten nu terwijl ik er best verdrietig van ben (inmiddels ronde 9 na een mk in aug en sinds vorig jaar februari al bezig). 
Ik vraag me soms gewoon af waarom het ons niet gegund is en sommige mensen in onze omgeving wel.. vandaag ben ik even verdrietig en dan hoop ik dat het snel door zet (nu nog geen ongesteldheid te bekennen) zodat we maar weer verder kunnen.

@ beautygirl & RVIS & Samm & alle anderen op het wachtbankje; ik duim nog even mee voor jullie!
@ wendyjason: gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan