Hi allemaal,
Ik heb me even een tijdje stil gehouden omdat ik ook wilde proberen het allemaal 'los te laten'. Nou dat is niet bepaald gelukt helaas..
Deze maand een cyclus van 46 dagen. Omdat ik heel veel spanning en stress heb de laatste weken (ook van mn werk, dus ligt niet alleen hier aan) heb ik vanochtend een test gedaan (morgen of zondag moest ik ongesteld worden) en helaas negatief.
We hebben het echt op de dag, de dag na en de dag daarba van de positieve ovu test gedaan dus ik begin er echt een beetje moedeloos van te worden. Mijn vriend maakt zich meer zorgen om een nieuwe auto dan hierom dus ik kan er niet zo goed met iemand over praten nu terwijl ik er best verdrietig van ben (inmiddels ronde 9 na een mk in aug en sinds vorig jaar februari al bezig).
Ik vraag me soms gewoon af waarom het ons niet gegund is en sommige mensen in onze omgeving wel.. vandaag ben ik even verdrietig en dan hoop ik dat het snel door zet (nu nog geen ongesteldheid te bekennen) zodat we maar weer verder kunnen.
@ beautygirl & RVIS & Samm & alle anderen op het wachtbankje; ik duim nog even mee voor jullie!
@ wendyjason: gefeliciteerd!