Wachten op NOD, wie nog meer?

@Beautygirl wat fijn dat je menstruatie dus toch niet heeft doorgezet. Spannend ik ga echt duimen op een mooie positieve test volgende week!
Ik had gisteren een positieve ovulatietest en vandaag was daar geen streepje meer te zien dus ik denk dat het voorbij is. Deze week vaak genoeg geklust dus ik ga duimen.. Nu gaat echt de wachtbankperiode weer beginnen en daar zie ik wel tegenop.

@Zoenova wat rot voor je meis. Ik snap heel goed dat je er verdrietig van bent. Het duurt zo lang he. Heb je al plannen om naar de huisarts te gaan om te informeren of jullie misschien hulp /onderzoek kunnen krijgen? best een grote stap maar als je al meer dan een jaar bezig bent. Of heb ik dit gemist en ben je al zover? Sterkte meid, dikke knuffel!

@ERZ balen zeg. Logisch dat het je frustreert. Nu weer vol goede moed aan de volgende ronde beginnen. Dikke knuffel!

@waitingfornrtwo lief van je! Het luchtte ook wel ff om het in de groep te gooien hahaha  we lopen al in het ziekenhuis omdat ik een onregelmatige cyclus heb en net geen pcos qua hormoonwaardes (maar dus wel qua eierstokken). Dus als we willen kunnen we wel aan de hormonen maar ja, is dat echt een oplossing? Ik weet het ook allemaal niet...
@wendyjason dank je wel! en ik hoop op een fijne zwangerschap voor jou! fijn dat je 9 mei een eerste echo krijgt :)
@erz ik weet hoe je je voelt helaas.. :( ik hoop dat je je snel beter voelt!

Hoi meiden.. Ik heb gister (donderdag) en vandaag (vrijdag) een positieve ovulatietest gehad (clearblue smiley). Nu heb ik dinsdag en gisteravond (donderdag) sex gehad. Denken jullie dat dit genoeg is of zou ik het vanavond (vrijdag) nog moeten doen? Of zaterdagochtend? Of denken jullie dat dat te laat is? Ben nu een half jaar bezig en een beetje hyper omdat ik voor het eerst mijn eisprong heb gevonden :) 

Dag 6 overtijd..nog steeds een negatieve test! Grrrr.. alles rommeld..al dagen een zeurende rug..steekjes/krampjes bij mijn liezen/hoog in mijn boven been.of schaambeen.. soms krampjes/ trekkerig gevoel richting mijn tepels..en afgelopen woensdag kreeg ik een naar gevoel van een kaas tosti... af en toe ben ik zo bang dat ik het me allemaal inbeeld...

@marina
Als je zin heb zou ik het gewoon nog een keer doen.. zo niet heb je wel in de juiste periode geklust. ;) 
Succes!!

Heey meiden,
gister ff druk dagje gehad dus vandaar niet op het forum geweest.
Wat verschrikkelijk balen Zoenova, ik snap je gevoel helemaal. Je wil het zo graag en hoopt dan elke ronde weer dat het gelukt is. En dan de onzekerheid dat je en geen menstruatie hebt en een negatieve test!
Waitingfornr2 spannend weer he!! duurt altijd lang die 2 weken bah niks an!
X-marina ik denk dat het misschien niet hoeft maar zou het zeker doen :) hihi beter keer te veel dan te weinig toch!
Dyronne hier hetzelfde verhaal! Nog steeds geen spoortje menstruatie gelukkig! vandaag niet getest, omdat ik ze niet meer in huis had. morgen vroeg weer mits ik niet ongesteld wordt. Ik heb de vk nog een een mailtje gestuurd ze zei dat het soms voorkomt dat je cylcus wat langer duurt en je in de komende dagen alsnog ongesteld kunt worden. Anders volgende week weer een test doen, omdat het ook kan dat het nog zo pril is dat er te weinig hormoon in je urine te vinden is. dus we houden hoop!! Fingers crossed.

@sannie
Ohhh het is allemaal wat he? Hahaha!
Ik heb net weer nieuwe gekocht.. ga dinsdag ochtend nog maar een poging doen..hihi..  wanneer heb je voor het laatst getest?

hahah jaaa je maakt jezelf gek hoor! ik heb ook echt dezelfde dingetjes als wat jij zegt die stekjes krampjes misselijkheid en dan denk ik ook het zal toch niet dat ik het me verbeeld :S
Ik heb gister nog negatief getest met een clearblue plus maar dat was niet met ochtendurine.

Terug
Bovenaan