Wachten op NOD, wie nog meer?

@sannie
Oke..en hoeveel dagen overtijd?
Ik vandaag ook negatief..middag urine..maar ik wacht wel even een paar dagen.. ik blijf naar de winkel lopen hahahaha

@beautygirl ik wil eigenlijk wachten tot volgende week woensdag ongeveer. Jij ook volgende week pas weer testen? Hoop dat ik dat volhoudt haha! Ik heb elke avond wat steekjes in mijn buik en veel slijmverlies. Verder geen klachten eigenlijk..
@zoenova Ah wat rot! Het zou inderdaad fijn zijn als je menstruatie dan ook gewoon begint als het geen zwangerschap is, dan kun je verder.. balen dat je niet echt met je vriend erover kunt praten. Heb je vriendinnen in vertrouwen genomen?

@marina het kan nooit kwaad om nogmaals gezellig te maken vanavond ;)
@dyronne en sannieee jeetje wat rot dat jullie nog steeds geen positieve test hebben! Hoeveelste ronde is dit nu voor jullie? Hebben jullie al vaker een onregelmatige cyclus gehad?

@sammm
Ik ben juli 2017 gestopt met de pil..dus we zijn al even bezig. Vrij snel regelmatig..maar wat eruit kwam was nog niet normaal. Sinds 5 maanden ongeveer alles wel weer de oude. Nu dus 9e ronde 

Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik 4 dagen voor nod minimaal bruin verlies had.. dat heeft 7 dagen aangehouden. Door ontpillen was ik wel eens 4 dagen later..maar dat was de eerste maand alleen..lijkt me sterk dat ik nu na 9 maanden ineens weer in de ontpillings fase ga..

Terug
Bovenaan