Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb vanaf 10 april bruin verlies gehad voor een aantal dagen.. was te doen met een inleg kruisje...
Enig idee wat dat dan was/is?

@sammm heb ik ook afgesproken met mijn vriend. In januari teste ik alleen maar dat wil ik niet meer. Ik moet nog 2 aflevering van “de roze dolk “ kijken en daar heb ik mijn ogen geopend. Zo speciaal om het samen te doen.
@niroflo vervelend. Hopelijk zijn het goede voortekenen.

wat spannend allemaal! 

@ Beautygirl de roze dolk heb ik ook gekeken. Wel een goed idee om samen te gaan testen. Misschien dat ik dat ook wel ga doen mocht ik over tijd raken.
@Dyronne maar veel minder dan bij een normale ongesteldheid? 

Ja zeker.. de eerste 2 dagen alleen bij afvegen daarna 2 dagen een inlegkruisje..maar kon bewijzen van spreken de hele dag met 1 inlegkruisje doen.. toen was het 2 dagen weg..toen weer 1 dag alleen bij afvegen..daarna weer weg..en is niet meer terug gekomen..

Ben ik weer even. Ik heb 2 dagen echt bloed verloren als een ongesteldheid en gister werd het alweer minder, vandaag zo goed als weg. Dit is echt niet gewoon voor mij. Duurt altijd meer dan een week. Nu weet ik niet of ik die dagen dat ik af en toe bloed verloor mee moet tellen als menstruatie. Hoe zouden jullie dat doen?

@ Dyronne ik heb ook als ik ongesteld wordt echt bijna niks meer. Voor mijn mk was het 4 dagen flink maar daarna heb ik hooguit drie dagen wat bruinverlies en soms wat rood maar verder niks. En dat is toch echt mijn ongesteldheid :S Maar ja, het is bij iedereen anders.. je lichaam kan gekke dingen doen.
@erz lastig inderdaad. Ik tel altijd de eerste dag dat ik echt buikkrampen krijg. Ik heb weinig bloedverlies dus anders weet ik ook niet hoe ik moet tellen :S
@beautygirl & Waitingfornrtwo   wat is de roze dolk?
@niroflo  jeetje wat naar :( hopen dat je lijf snel weer de oude is.

Hier beginnen de buikkrampen nu te komen en al wat bruinverlies. Ik verwacht morgen dus echt ongesteld te worden. En dan maar weer door naar de volgende ronde met goede moed!
Ik ben vandaag (ook door dit forum) begonnen met capsules teunisbloemolie te slikken. Wie weet wordt mijn cyclus dan iets korter en houdt het mijn emo buien een beetje in bedwang :)

@dyronne misschien is dat dan toch je menstruatie geweest? En sliertjes: misschien slijm? Een bloedstolsel?
@erz is tel meestal vanaf het moment dat ik echt rood bloed verloren ben.
@beautygirl ja dat ook! Al leek het me ook wel leuk om met een ingepakt rompertje thuis te komen.. :)
@zoenova Ah balen! Wat doet Teunisbloemolie? Zorgt dit dan voor een stabielere hormoonspiegel of hoe moet ik dat zien?

Vandaag lekker een dagje weg geweest, zo min mogelijk mee bezig geweest! Nog altijd geen bloedverlies :))

Terug
Bovenaan