Wachten op NOD, wie nog meer?

@sammm dat kan je, gewoon volgende week testen. Welke dag? Ga je samen testen of alleen? 
Mijn eerste test wordt volgende week vrijdag. Doodeng, is die negatief was het waarschijnlijk toch menstruatie. 
Ik voel ook vanalles in mijn buik, steken en gerommel! Niet eerder gehad. Vooral heel erg moe dat ik vooral heel diep slaap, vroeg slaap en overdag ook moe. Daarnaast vandaag ook nog hoofdpijn erbij. Nu eindelijk slapen! 
Over een week weet ik precies waar ik aan toe ben. Wacht rustig af! ???

Oh ja! Ik heb op de app uitgerekend mocht ik zwanger zijn wat voor er tijdens deze week kan gebeuren en daar stond dat je tijdens week 3 nog wel eens moeier dan normaal kan zijn.

@beatygirl ik heb met mijn man afgesproken niet meer alleen te testen ivm de teleurstelling haha! Dus ik test altijd samen :)!
hmm dat diep slapen herken ik wel ja! Normaal wordt ik altijd 3-4x wakker ‘s nachts, nu slechts 1 keer om te plassen haha.
Jouw klachten klinken echt wel gunstig Beautygirl!

@samm & sanniee bedankt meiden. Wisten jullie beide je eisprong met deze keer? Dan is het toch vreemd dat je al zo lang over tijd bent met een negatieve test. Maar goed, geen menstruatie is goed nieuws toch! 
Inmiddels ff gepraat met mn vriend en die is toch ook teleurgestelder dan ik dacht. Dat helpt toch een beetje in het samen-gevoel. Had ff verwerkingstijd nodig denk ik.. nu maar wachten tot die menstruatie komt...
@beautygirl zou een mooi koningsdag cadeau zijn :) ik hoop het zo voor je! 
@dyronne wist jij wanneer je eisprong was?

Vandaag 7 dagen overtijd en nu witte afscheiding..ik doe volgende week nog wel een test en dan laat ik het daarbij..zit mezelf alleen maar gek te maken

Vandaag 7 dagen overtijd en nu witte afscheiding..ik doe volgende week nog wel een test en dan laat ik het daarbij..zit mezelf alleen maar gek te maken

Terug
Bovenaan