Wachten op NOD, wie nog meer?

Heey meiden,

wat goed dat je het met je vriend besproken hebt zoenova!! Je zult het toch samen moeten doen en als hij weet hoe jij je voelt kan hij dat ook beter begrijpen en zelf uiten. 
Mijn eisprong was rond 2 april want we hebben ovulatietesten gebruikt. Dan ben jij toch nog verder overtijd Dionne?
vandaag dag 6 en heb beetje beige afscheiding gehad bij het afvegen maar niet noemenswaardig zo weinig. Ook weer getest vanochtend en tuuuurlijk weer negatief :(

Hey meiden,
Ik lees hier af en toe met jullie mee en schrijf vooral mee in andere groepen, maar toch ook maar weer eens een keer hier mee schrijven... 
Sommige van jullie zitten zo te lezen echt goed in spanning! Fingers crossed dat het raak mag zijn voor jullie!
Hier 16 maart ontrekkingsbloeding gehad en daarna meteen zwanger geraakt, maar helaas net zoals voor ons dochtertje weer een vmk gehad de dag na mijn nod. Gister en eergister cd8 en 9 ook weer bloed verloren, ik voel van alles in mijn lichaam wat ik niet kan plaatsen en ook aan mijn ovulatietesten kan ik niet echt een touw vast knopen. Volgens mij is mijn lichaam aardig van slag.

Verder overtijd? Ik moest vorige week zaterdag mijn menstruatie krijgen..en die heb ik tot nu toe niet gehad..dan ben ik toch gewoon 7 dagen overtijd??

@Dyronne je zegt dat je ergens tussen 25 en 28 maart je eisprong hebt gehad. Als je uiterlijk 28 maart neemt zou je je nod op 11 maart hebben en zou je vandaag dus geen 7 dagen, maar 11 dagen overtijd zijn!

Als je vanaf 17 maart gaat tellen zou je rond 30 maart je eisprong hebben (mits je een cyclus hebt van 28 dagen natuurlijk) en zou je 13 april je nod hebben. Hoelang duren je cyclus normaal ong?

11 april bedoel je? Dat is wel de periode dat het bruine verlies begon.
Maar ik ben 17 maart ongesteld geworden..5 dagen..hoe lang na je menstruatie kan je je eisprong verwachten? Ik heb zo'n app..en die klopt altijd wel met wanneer ik mijn menstruatie moet krijgen.. zo hou ik het in de gaten omdat ik niet met een vieze broek wilt lopen..
Nou ben ik helemaal het spoor bijster!

Terug
Bovenaan