Wachten op NOD, wie nog meer?

@zoenova de roze dolk is een documentaire op NPO van 4 afleveringen. Wel al afgelopen maar zeker nog terug te kijken. Ik heb de laatste aflevering toevallig op tv gekeken en de 1ste teruggekeken. 
@sammm dat was mijn eerste plan ook. Maar door een de documentaire ‘de roze dolk’. Lijkt het me ook heel mooi om samen te doen. De spannen en teleurstelling heb je dan samen

Een menstruatie van alleen minimaal bruinverlies? Alles was gewoon weer maanden op de rit na het stoppen met de pil..ik heb nu  al 11 dagen last van kleine verschijnselen..die gaan maar niet weg..ik wacht maar gewoon af wat er volgende maand gaat gebeuren.. 

@dyronne het was maar een mogelijkheid :) Ik ben nu een jaar gestopt met de pil, maar mijn lichaam verbaasd nog steeds. Erg veel spijt dat ik er ooit aan begonnen ben..
@beautygirl ja dat is inderdaad mooier! Ik hou me netjes aan de afspraak :)

@dyronne dat heb ik wel eens vaker gehoord, geen migraine meer door de pil. Hier ook nooit meer de pil! Want het is 1 bom hormonen en dat wil ik niet meer.

@Dyronne Als je altijd netjes een cyclus hebt van 28 dagen heb je op dag 14 je eisprong, dus in jou geval was dat dan rond 30 maart. Maar hoelang je cyclus ook is je hebt altijd rond 14 dagen na je eisprong je menstruatie. Het bruine verlies zou dus of een innesteling of inderdaad je menstruatie kunnen zijn. Heb je die dagen geen buikkrampen gehad?
@Erz was het ook rond je nod of niet?
@ZoeNova balen dat je weer door gaat naar de volgende ronde! Hoelang zijn jullie al bezig en hoelang duren je cyclussen ong omdat je teunisbloemolie gaat gebruiken?
Wat betreft anticonceptie... Ik gebruik zelf de nuvaring en heb daar nooit problemen mee ervaren, dus ook na de geboorte van ons dochtertje ong weer 4 jaar gebruikt en na het stoppen binnen 13 dagen alweer meteen een eisprong gehad en zwanger geraakt. Helaas dus wel een vmk geworden en na 1 dag overtijd te zijn geweest liet mijn lichaam het los. Op dag 8 en 9 weer wat bloed verloren en ook gisteravond en vanochtend cervixslijm gehad met bruinbloed. Ik ga er dus vanuit dat ik een ovulatiebloeding gehad heb en als ik naar mijn testen kijk heb ik dus op dag 9 al mijn eisprong gehad. Iemand van jullie ooit een ovulatiebloeding gehad?

@niroflo nee helemaal niks.. en normaal voel ik het wel als het zo ver is..maar dit was een verrassing.. alleen erg last van rommelende darmen..wat krampjes/steekjes in mijn boven benen en liezen.. zeurende rug.. en met sommige topjes die ik aan had een benauwd gevoel bij mijn borsten..alsof het topje veels te klein was. 2dagen ook wat krampjes/steekjes bij mijn borsten.. dat is nu allemaal weg..behalve een zeurende rug..dat is er nog steeds..

Terug
Bovenaan