@Dyronne Als je altijd netjes een cyclus hebt van 28 dagen heb je op dag 14 je eisprong, dus in jou geval was dat dan rond 30 maart. Maar hoelang je cyclus ook is je hebt altijd rond 14 dagen na je eisprong je menstruatie. Het bruine verlies zou dus of een innesteling of inderdaad je menstruatie kunnen zijn. Heb je die dagen geen buikkrampen gehad?
@Erz was het ook rond je nod of niet?
@ZoeNova balen dat je weer door gaat naar de volgende ronde! Hoelang zijn jullie al bezig en hoelang duren je cyclussen ong omdat je teunisbloemolie gaat gebruiken?
Wat betreft anticonceptie... Ik gebruik zelf de nuvaring en heb daar nooit problemen mee ervaren, dus ook na de geboorte van ons dochtertje ong weer 4 jaar gebruikt en na het stoppen binnen 13 dagen alweer meteen een eisprong gehad en zwanger geraakt. Helaas dus wel een vmk geworden en na 1 dag overtijd te zijn geweest liet mijn lichaam het los. Op dag 8 en 9 weer wat bloed verloren en ook gisteravond en vanochtend cervixslijm gehad met bruinbloed. Ik ga er dus vanuit dat ik een ovulatiebloeding gehad heb en als ik naar mijn testen kijk heb ik dus op dag 9 al mijn eisprong gehad. Iemand van jullie ooit een ovulatiebloeding gehad?