Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja..normaal is gewoon 28..ben al 5maanden gewoon optijd en heb sinds vandaag er ook een zeurende buik bij gekregen.opgeblazen gevoel.steekjes..krampjes..hij gaat lekkerrrrr hahahah!!! 
Ga het over een paar weekjes even aan de dokter vragen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden..

Och echt wat balen he Dyronne, wanneer heb je voor het laatst getest?
Ik ben blij dat ik nu iig zekerheid heb want die onzekerheid is ook niet fijn! Ben nu wel meeeega ongesteld.. moet eigenlijk snachts de wekker zetten anders red ik het niet tot de ochtend en vrij grote stolsels.. dit heb ik normaal ook niet, zal wel door die paar dagen extra komen.
Hoe is het bij jou beautygirl?

@sannie hier nog steeds hetzelfde. Heel erg moe, met vlagen hoofdpijn en steken in mijn onderbuik sinds afgelopen dinsdag/woensdag. Ik ga vrijdag testen! 
Ik heb vorige week maandag heel weinig oud bloed verloren, dinsdag en woensdag een klein beetje rood(kon ik af met 2 inlegkruisjes) en vanaf woensdag avond was het niks meer. Dat was waarschijnlijk toch innesteling, maar ik weet het gewoon niet. 
vanmiddag even slapen want er zijn Sinds 8 uur klusjes mannen bezig hier met de trap.

Terug
Bovenaan