Wachten op NOD, wie nog meer?

Gefeliciteerd Kiki!! 
Renate mijn huisarts raadde mij aan om geen alchol rondom de bevruchting te drinken. Ik zou het dus niet doen maar ik kan me ook voorstellen dat het met een verjaardag opvalt. Bij ons in de buurt heerst griep, je zou als excuus kunnen zeggen dat je niet helemaal in orde bent. Of misschien een glaasje drinken en zeggen dat het helemaal niet smaakt en laten staan. Succes!

Hoi dames. 
Ik meld me ook hier. 
Ik heb bijna 3 weken geleden een curretage gehad. Het was/is heel verdrietig maar we zijn alweer volop bezig voor een eventuele nieuwe zwangerschap. Nu had ik vanmorgen een licht streepje op m'n ovulatietest dus mijn eisprong zal morgen of overmorgen plaats vinden. Alleen al het idee dat ik weer een eisprong hen maakt me al zo gelukkig. Ik was bang dat na de operatie me lichaam van slag zal zijn dus ben zo blij dat nu weer een eisprong ga krijgen.
ik heb trouwens al 2 miskramen gehad en was allebei in ronde 1 zwanger dus ben benieuwd. 

Alle nieuwe dames welkom.
Spannend Sharona, het kan een symptoom zijn, ik hoop het voor je. Wanneer ga je testen??

Vandaag hopelijk mijn laatste dagje menstruatie dus voor mij nog een lange wachttijd, denk niet dat ik deze maand ovu testen ga gebruiken want voel dus toch wel duidelijk mijn eisprong.
Nou dames iedereen succes gewenst deze nieuwe ronde en hoop toch op nog meer positieve testen hoor ?

Ik heb bewust geen testen in huis gehaald deze keer DNS.
Ik zou er dus moeten gaan halen nog. Heb vorige week een testje 5 dagen voor mijn nod gedaan met zo’n early test maar heb om me heen gehoord dat ik daar niet te zeer van uit moet gaan als die negatief zijn.
Volgens mij kun je als je overtijd bent ook overdag testen geloof ik? Anders ga ik morgen een testje doen :). Vooralsnog heb ik geen klachten die voor mij passend zijn bij een menstruatie, maar dat probeer ik allemaal een beetje los te laten. 

Hoi dames overmorgen mijn nod. Spannend. Ik merk niet veel .. wel gevoelige borsten en heel vrolijk voel ik mij. Heel apart . En af en toe eten wat omhoog komt . Ik durf niet te hopen na de teleurstellingen . Ik ga pas vrijdag of zaterdag testen. Liefs 

Als het goed is komt manlief met testen thuis vanavond als hij terug is van zijn werk Irisssssss 
Dan twijfel ik nog of ik wel al durf te testen. Ik heb wel wat klachten ook, niet iets wat ik herken bij opkomende menstruatie e.d. maar wil niet ook niet al teleurgesteld worden als het niks is. Ik ben ook pas 1 dag overtijd. Mijn menstruatie is doorgaans wel stipt op tijd en nu een dag overtijd is in principe niks voor mij. 
Ik had mijzelf wel voorgenomen, als ik tot dan kan wachten wil ik woensdag of donderdag testen indien er nog niks op gang gekomen is. 
Spannend allemaal. Zijn jullie allang bezig met zwanger worden?  

Terug
Bovenaan