Wachten op NOD, wie nog meer?

Nu 4 maandjes maar moet erbij zeggen begin was echt ontpillen.
Knap als je kunt wachten ik zou het niet kunnen zou meteen na mn nod gaan testen.

Spannend Sharonam, ik vind het knap van je ik zou echt niet kunnen wachten? Maar ik vind in spanning zitten erger dan een negatieve test in mijn handen hebben. 

Ik heb denk ik het geluk dat ik nu geen testen in huis heb en die pas vanavond laat in huis liggen als ik waarschijnlijk al lig te slapen. Het is echt leuk gedacht dat wachten tot woensdag maar voor die tijd zal er heus een aangebroken zijn haha! 
Testen kan na je nod geloof ik overdag ook toch? Dan hoeft het niet per sé met de eerste ochtendurine te zijn, klopt dit? 

Ik zou wel ochtend urine doen! Sterker .. wij zijn al 1,5 jaar bezig met 3 miskramen . Nu aan medicijnen om de cyclus regelmatig te krijgen en goede follikels . 4 rondes heb net gehad . Liefs 

Morgen toch maar een testje doen dan.. Spannend allemaal. Erg nieuwsgierig nu toch wel.. 
Ik herken dat ontpillen ook wel mountaintje, ik ben daar toch een goed half jaar mee zoet geweest. Begin dit jaar gestopt met de pil en pas rond juni veel duidelijker mijn patroon in de gaten gekregen.
Hopelijk heeft iedereen snel een positieve test in handen :) 

Goede morgen, ook ik wacht op mijn nod. Ik verwacht hem aanstaande zondag of maandag. Leu kom hier alles mee te lezen en veel dingen te herkennen. Ik ben dus noet de enige  die (on)geduldig wacht haha

Ik heb wel een vraagje. Ik lees van alles over ontpillen, maar hoe zit dst eigenlijk? Ik heb 4 jaar een spiraal gehad en de afgelopen 2 jaar aan de pil gezeten. Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt met de pil waarvan ik de eerste maand van alles voelde in me lichaam en deze maand voel ik me vrij normaal. Vorige week maandag me ei gehad en sinds een paar dagen rommelige buik en me borsten zijn gevoeliger. 

Welkom nieuwelingen ?
hier op dit moment ongeveer m’n eisprong...maar mijn man is onverwacht op zakenreis in het buitenland. Niet klussen dus...twee dagen geleden wel, maar dat is te vroeg geweest denk ik. Balen dus...

Terug
Bovenaan