Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo, ik heb hier nog niet gereageerd maar lees al een tijdje mee. 
23 maart had ik ongesteld moeten worden, en afgelopen vrijdag weer maar nee hoor al 2 maanden niks van een menstruatie te bekennen. Daarvoor was mijn cyclus 28 dagen. Heb al 4 keer negatief getest..
Ik wordt gek van al dat wachten! En ook vooral om het feit dat je nu weet dat je geen kansen hebt op een zwangerschap  :(

Hoi, ik schrijf normaal niks in dit forum.. Maar ik heb misschien een kleine tip voor mensen waarbij het wat langer duurt of die het interessant vinden. Ik kreeg laatst een tip over een vrouw genaamd Rika. Zij helpt heel veel vrouwen die onvruchtbaar zijn verklaard om toch op een natuurlijke manier zwanger te worden. Zij heeft een boek geschreven genaamd ‘innesteling’ en heeft ook een site met veel informatie: rikaonline.nl 
Nou vind ik sommige dingen net iets te zweverig, maar er zijn ook zeker een aantal dingen die ik wel wil proberen. 
Misschien hebben jullie er iets aan :) 

@Dyronne ik probeer echt even met je mee te denken! Stel dat je een keer een verlate eisprong hebt gehad dan zou die bloeding vanaf 10 april een innesteling kunnen zijn en zou je vanaf afgelopen vrijdag kunnen testen, maar je zegt dat hij helaas weer negatief was. Ik zou eventueel later nog een keer testen of er vanuit gaan dat 10 april toch echt je menstruatie was en dus dag 1 van je nieuwe cyclus. In dat geval zou je nu rond je eisprong zitten en de klachten die je nu omschrijft kunnen ook goed daar bij horen! Deze dagen geen cervixslijm opgemerkt? Je kan er voor alle zekerheid ook een ovulatietest tegen aan gooien om te kijken wat die doet...
@ERZ waarom doe je niet gewoon even een test voor de zekerheid, dan weet je toch meteen waar je aan toe bent!?
@Sannie balen dat je overtijd bent geweest en nu dan toch zo hevig ongesteld, maar zou het dan geen mk kunnen zijn? Heel veel succes weer de volgende ronde!
@Beautygirl hoelang ben je al overtijd? Wat hou je het toch spannend!
@Linz wat ontzettend vervelend dat je niet ongesteld wordt, maar je testen ook negatief blijven. Waarom ga je anders niet even langs bij de ha zodat hij even na kan kijken waarom je niet ongesteld wordt misschien?
Vanaf het moment dat wij 14 maart stopte met de nuvaring was mijn cyclus voor mij heel duidelijk, ook de ovulatietesten lieten duidelijk zien wanneer ik mijn eisprong had, maar sinds de vmk toen snap ik het allemaal niet meer zo goed en ook de ovulatietesten maken mij verward. Door het cervixslijm ga ik er wel vanuit dat ik van het weekend ergens mijn eisprong gehad heb, maar ik heb het idee dat we die niet goed benut hebben ondanks dat ik soms wel wat voel in mijn borsten. Ik heb echt besloten het meer los te laten aangezien ik er zo mee bezig ben zwanger te raken terwijl ik al een mooie lieve dochter rond heb lopen, het zal van zelf wel een keer raak zijn hoop ik!

@niroflo komende vrijdag is mijn cylcus 44 dagen netzoals vorige cylcus dus ik ga daar van uit en daarom test ik pas vrijdag samen met vriendlief. Als ik reken is mijn Eisprong eerder geweest en kan ik ook eerder testen, maar heb afgesproken om samen te testen vrijdag. 
Hou het voor mezelf ook spannend, maar wil niet weer alleen die teleurstelling hebben. 

@Beautygirl rond wanneer denk je dan je eisprong gehad te hebben als ik vragen mag en heb je het idee dat het raak is? Kan wel heel goed begrijpen dat je de teleurstelling niet alleen wilt hebben. Ik ga duimen voor je meid!

@niroflo ik denk 2 weken geleden rond 9 of 10 april! Vorige week mijn innesteling. 
Het kan wel eens raak zijn en die symptomen die ik heb lijkt het wel zo te zijn. Mijn gevoel zegt ; zwanger! Maar je lichaam kan me ook voor de gek houden en aangezien ik best een lange cylcus heb gehad wil en durf ik niet eerder te testen

Terug
Bovenaan