Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl wat mega spannend zeg! Vooral die bloeding rond de innesteling en je vermoeidheid. Ik hoop het zo voor je vrijdag !! Welke test ga je gebruiken ?

@niroflo wanneer wil je gaan testen? Bij mij loopt er ook al Een gezonde zoon rond en ik wil het ook graag loslaten maar ik ben er zo nazettend veel mee bezig merk ik. Dit forum zorgt wel voor fijne afleiding !
@linz wat een spanning. Je bent nogniet ongesteld toch ? Wie weet een late innesteling ?
@dyronne wat lastig zeg zo lang! En dan al die steekjes enz. Raar iets he ons lichaam 
mijn vruchtbare periode is voorbij. Nu wachten wachten wachten...

@waitingfornrtwo ja vermoeidheid en sinds vandaag licht misselijk en mijn buik is anders dan anders. Ik heb van de week 2 Etos testen gekocht en nog een clear blue liggen. 
Ik kom toevallig net me bed uit van een middag dutje en heb sporten maar even afgezegd door de misselijkheid. 
Het is dat we samen gaan testen maar anders had ik hem nu toch echt gedaan. Gelukkig mag ik dinsdag woensdag en donderdag weer aan het werk en heb ik wat afleiding. 

Hoiii klopt..maarja..bij mij kan nooit iets normaal gaan.hahahaa ik ben 12 jaar geledem ook een keer zwanger geraakt..en toen was de test..bij de dokter..pas positief na 6 weken! Dus tja..het kan nog steeds alle kanten op.. dat slijm wat je omschrijft..is dat wit/doorzichtig..dat heb ik wel een beetje.. maar ook erg minimaal..
Trouwens vandaag op de fiets was geen pretje..elk hobbeltje deed mijn onderbuik zeer.. iemand enig idee? Ik gooi er morgen nog even een test tegen aan..dat is de laatste die ik in huis heb.. en dan hou ik het even voor gezien :D 

Ik ben vandaag trouwens op dag 41, vorige cyclus 42 dagen, dus ik ga er beetje vanuit dit keer weer. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn, gooi ook ik er een testje tegenaan.

Terug
Bovenaan