Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi meiden,
Haha ik heb wat gemist zie ik! Wat een spanning. Ik zit hier vrijdagochtend voor de computer hoor haha ik hoop op allemaal positieve testen voor jullie! 
Wat spannend Dyronne..  Ik voel trouwens ook echt nooit m'n eisprong aan echt helemaal niks (geen slijm, geen steken, geen pijn in mn borsten) dus ik snap hoe je je voelt ;-)
@ERZ, hoe is het met jou? Heb je al een test gedaan?
@ Sanniee wat jammer :( ook de volgende ronde in dus. Heb ik in ieder geval nog 1 mede stander als vrijdag alle testen hier ontploffen ;-)
@Niroflo mijn vorige twee cylcussen waren 45 en 48 dagen. Ik vind dat wel vrij lang moet ik eerlijk zeggen. Daarvoor een keer 30 gehad en daarvoor 38 en daarvoor weer 45 dagen. Het wisselt dus nogal. Die teunbloemolie is vooral voor een regelmatige cyclus en dat zou ik echt zo fijn vinden. Al is het maar dat ik iedere keer weer dat ik ongeveer 35 dagen heb bijv ipv iedere maand weer een kans op een groot verschil. 

@ Beautygirl @ Samm wat spannend vrijdag! Ik ga duimen hoor. Hoop het zo! Hoe voelen jullie je?
Ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong (denk ik) en hoop de komende dagen iets te merken van een innesteling. *wishful thinking*. Mijn nod is volgende week donderdag maar ik wil eigenlijk pas het weekend testen. Heb al testen in huis dus ik hoop dat ik het kan laten.
@Dyronne Wat spannend. hoe was je test vanmorgen?
@Zoenova hoe is het nu met jou? Welke dag zit je?

@waitingfortwo jij mag ook eindelijk weer op het wachtbankje plaats nemen. Het is je zo gegund dat je zwanger bent. 
Wanneer ik honger heb ga ik licht misselijk worden. Ik loop helaas al de hele dag met hoofdpijn, netzoals van de week! Mijn buik bij mijn baarmoeder (denk ik) rommelt ook nog steeds. Nog steeds de vermoeidheid! 
Gelukkig heb ik afleiding met werk dus dat scheelt. Mijn vriend houdt ook wel rekening met me en laat me lekker op de bank s avonds liggen. 

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier ben ik inmiddels al ongesteld en ben alweer bijna klaar na een cyclus van 32 dagen. Ben ook niet meer aan het temperaturen en ga ook niet meer bezig zijn met ovulatie testen.
Vanaf dag 11 lekker om de dag gezellig houden en we zien het wel!

Terug
Bovenaan