Wachten op NOD, wie nog meer?

Rondom de eisprong Klussen’ 2 dagen ervoor waten dus al je vruchtbare dagen B V’ dus het kan heel goed. Ik heb mijn nod pas 6 november’ lijkt wel jaren. Mijn eisprong had ik deze maand heel vroeg en deze keer weer een dubbele eisprong. Hopen dat het raak is en in ieder geval 1 beebje blijft plakken. 

Hee Sharona, bij mij is dit echt een van de vroege tekenen geweest dat ik zwanger was! Ik had iedere dag heel veel last van maagzuur en vooral ook zo'n brandend gevoel in mijn keel. Dit begon al gelijk na de eisprong! Dus wie weet.. Succes haha

Er bestaat een kleine kans ja. Ik zit nu op cyclusdag 14 en heb dus geklust op dag 12...wie weet! Misschien omdat ik er nu niet op hoop en niet mee bezig ben??? En heb eigenlijk geen idee hoe je weet wanneer je je eisprong hebt, zonder het te testen. 
Spannend mama-tje!! Ik ga duimen voor je. En stiekem ook voor mezelf haha 

Lin bedankt, ik ga inderdaad niet drinken, ik neem wel 1 glaasje 'alsof'. 

Alle nieuwe meiden, welkom. Ik was n paar dagen offline.. Heb even alles bijgelezen maar kan niet op alles reageren. Spannend voor iedereen weer.. 

Ik kom nu richting mijn vruchtbare dagen. Gaan vanaf nu om de dag klussen.. Als het goed is in het weekend mijn eisprong.. Maar afgelopen maand was ie wat vroeger, dus we beginnen maar alvast. Heb besloten dat ik mijzelf deze maand niet zo gek ga maken. Al die spanningen zijn ook vast niet goed en ik hoef nu voorlopig iig niet naar het ziekenhuis! Dus dat helpt misschien met afschakelen. Iedereen succes en ik lees af en toe mee.. Maar probeer niet te vaak online te komen omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Succes meiden! 
X

Vind het echt leuk dat er steeds meer dames bij komen. En dat we met elkaar meeleven naar de spannend dagen. 
Mijn LH piek is voorbij vanmorgen geen 2e streepje meer op mn ovu test. Afgeloopen dagen goed geklust ?.
Mn borsten doen mega zeer, hoofdpijn en warmte aanvallen dus mn eisprong is in volle gang. 
Sharonam ben ook heel benieuwd. 

Hallo dames, 
Ik heb weer even bijgelezen. Nienke en Kiki van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Voor de rest natuurlijk weer veel succes gewenst.  Renate op welke cyclusdag zit jij nu? Volgens mij lopen we bijna gelijk aan elkaar. Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor een echo van cyclusdag 10, maar was nog niet te zien welk eitje zou uitgroeien tot een rijpe. Vorige cyclus had ik mn eisprong rond dag 17. Vrijdag moet ik weer heen voor een echo, hopelijk zien ze dan meer. Sharona ik hoop voor je op een positieve test. 

Terug
Bovenaan