Wachten op NOD, wie nog meer?

Aahh! Jullie ook allemaal in spanning!
Ik doe gezellig mee! 2 mei was mn NOD, nog steeds niet ongi, helaas wel negatieve testen..?
Ik heb totaal geen gevoel dat er een menstruatie aankomt, ben echt met vlagen misselijk en heb een onwijs opgeblazen buik. We wachten maar af..

Ik ben zo nerveus! Liefst wil ik nu gaan slapen zodat ik morgenochtend kan testen! Moest maandag of dinsdag mijn menstruatie krijgen.. Tot nu toe nog niks. ????? Ik hoop het zooooo! ❤ En ook voor de rest hier! Wat is het hier giga spannend weer!!!!!!!!

@Rvis echt spannend zeg! Al best lang overtijd nu!! Ik hoop en duim op een hele mooie dikke vette streep voor je morgen. Vroeg naar bed ;-) en nu hopen dat je kan slapen!! Ik doe met je mee en ga ook testen als ik morgenochtend niet ongesteld bent. 

@EPFf wat stom die negatieve testen. Hopelijk is je hcg nog te laag om te meten. Heb je vandaag nog getest?

@x-marina eerste 2 dagen alleen met afvegen..toen 2 dagen in inlegkruisje maar ik had er aan 1 per dag genoeg aan..toen nog 1x met afvegen ..toen was het 2 dagen weg en toen weer 1 x met afvegen.

https://www.mupload.nl/img/zcf6iv2.jpg
Heel licht maar wel een streepje.. Brr ik ben blij maar ook zo gespannen na de vorige keer toen het een leeg vruchtzakje bleek te zijn. Ik geloof het pas als ik iets op de echo heb gezien. 
@Rvis ooh noo hoe kan dat nou :( En ook nog geen ongesteldheidssignalen? Super shit zeg. 

Terug
Bovenaan