Wachten op NOD, wie nog meer?

OMG meiden, wat een spanning hier....
Ik dacht, kom weer eens even langs om te kijken hoe het hier gaat.
Kom zo te zien precies op het spannendste moment binnen.
Wat zou het fijn zijn als er weer wat positieve testen voorbij komen.
Ik ga voor jullie duimen meiden!!!

Morgen nod..dan wacht ik het een week af.. als er dan nog niks is ga ik testen.
Spannend!! Ben benieuwd naar jullie testen!! 
?

Spannende dag morgen meiden! Zelf ben ik helemaal lost. Vrijdag 20 april positieve clear blue ovulatietest gehad. Op maandag 30 april met afvegen bruine afscheiding waarna altijd de dag erna mijn menstruatie volgt. Op dinsdag 1 mei nog 2x met afvegen bruine afscheiding maar het zette verder dus niet door in een menstruatie. Sterker nog, gister en vandaag helemaal geen bruin of rood bloed meer te bekennen. Iemand enig idee, denken jullie dat ik weer hoop kan krijgen?

Zit voor mn werk in het buitenland dus kan helaas niet testen. Als het vrijdagavond als ik thuis kom nog niet gekomen is ga ik een test kopen en die zaterdagochten doen. Of is dat te vroeg met een positieve ovulatietest op donderdag 19 en vrijdag 20 april? Had trouwens op zaterdag 21 april voor de zekerheid ook nog een ovu test gedaan en die was negatief dus was echt vrijdag.Ben gelijk weer zenuwachtig :D

@Dyronne; hoe minimaal was het bij jou? echt alleen licht met afvegen of meer? weet dat niet iedereen hetzelfde is maar het tempert misschien mn verwachtingen een beetje ;)

Terug
Bovenaan