Wachten op NOD, wie nog meer?

Nou ik ben bij de arts geweest en had er naar gevraagt hoe het kan dat ik na 5 maanden regelmatig menstrueer nu ineens 4 dagen te vroeg en alleen bruine afscheiding had. Ondanks ik al 9 maanden geen pil meer slik
Hij zei dat dat best eens voor kan komen..maar als het vaker gaat gebeuren moet ik terug komen om alles na te laten kijken.. ik hoef me dus geen zorgen te maken.
Ik heb aankomende vrijdag mijn nod..ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Hi meiden.. Hier vandaag 2e dag overtijd! Nog niet ongesteld vooralsnog... vandaag wat opgeblazen buik, mijn borsten voelen weer anders en wat steekjes in mijn lies vandaag! Zou het dan toch.... ? Wacht morgen nog af en anders test ik vrijdag! ? Benieuwd!!! 

@Rvis wat spannend! Ik hoop zo op een positiviteit test voor je vrijdag ✌️Mijn nod is morgen, hopelijk blijft de ongesteldheid uit!

@dyronne fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken. Hoe voel je je ? Wil je ook gaan testen op je nod?

Hey meiden,
spannende tijd voor een aantal zeg! Mijn duimen draaien voor jullie!

hier vandaag dag 5 over tijd en nog steeds geen rode duivels, helaas ook geen positieve test :( een week geleden wel wat bruine afscheiding gehad maar totaal niet noemenswaardig. Sinds gisteravond met vlagen goed misselijk geweest en voel me toch best anders... lastig uit te leggen. Spanning is om te snijden en hoop zo dat Mn lichaam me biet voor de gek houd!
xxx

Ga er denk ik morgenochtend maar weer testje tegenaan gooien, heb alleen nog maar early van de action liggen, kan geen kwaad toch?

@Rvis @Kimbly @Dyronne wat een spanning. Mijn nod is vandaag en ik ben tot dusver niet ongesteld. Ik vrees dat ik het niet langer wil uitstellen en morgen ga testen. Hoewel ik nog steeds weinig voel.. Brr spannend hoor. 

Succes allemaal! En voor de andere dames die misschien nog meelezen, succes tijdens de klusperiode en blijf positief!

Terug
Bovenaan