Wachten op NOD, wie nog meer?

Afgelopen week nog wel elke dag met jullie mee gelezen, maar me een beetje afzijdig gehouden. 
@RVis wat verschikkelijk balen! Heb je al vaker gehad dat je zolang overtijd was?
@Waitingfornrtwo een voorzichtige gefeliciteerd!!! Ik vind je streep toch echt wel duidelijk hoor! Misschien over twee dagen kijken of hij donkerder wordt? Ga je nu afwachten of toch meteen de vk bellen?
Ook ik heb lichte streepjes!!! Durf alleen niet te hard te juichen, omdat ik dit vorige maand ook had en toen werd het helaas een vmk, dus we wachten het af... Morgen ga ik met mijn dochtertje naar het concert van K3 en dan zondag kijken of de test donkerder wordt. Mocht het deze keer trouwens wel goed gaan is de kans groot dat ik precies op de vijfde verjaardag van ons dochtertje uitgerekend ben!

Gefeliciteerd waitingfornrtwo!! ? Mooi dat je een streepje hebt! 
Hier na 4 dagen overtijd toch weer ongesteld.. Zware teleurstelling. Echt shit gewoon.. Ik raak er langzaam een beetje klaar mee. Maargoed.. We gaan maar weer braaf verder met hormoontjes slikken... Hopelijk is die kutclomid ooit nog eens mijn gelukspil. Sorry ben even super gefrustreerd! ?

@Rvis wat super stom dat je zo lang over tijd was. Echt een mindfuck...lijkt wel of je lichaam wacht tot je de test hebt gedaan. Ik snap het dat je gefrusteerd bent. dat mag je ook zeker zijn!! Vooral met die stomme hormonen. Ik hoop dat je snel weer kunt omschakelen en vol goede moed naar de volgende ronde gaat. 

@NiRoFlo wat tof, voorzichtig gefeliciteerd!! Ik snap het helemaal dat je nog niet durft te juichen. Ik ben ook super gespannen of het wel echt goed zal gaan en niet weer een miskraam gaat worden. Ik ga zondag weer testen om te kijken of het donkerder wordt. De VK wil ik pas na een week overtijd bellen. Beetje de wachttijd spreiden ofzo :( De vorige keer had ikeen echo met 7 weken toen het een leeg vruchtzakje bleek te zijn. Ik hoop dat ik nu eerder mag komen maar vrees toch van niet dus dan wacht ik liever iets langer met bellen. Snap je wat ik bedoel?  Wanneer wil jij gaan bellen? Veel plezier bij K3 morgen , even afleiding!

Niroflo en waitingfor2 en hele voorzichtige felicitatie van mij!! Laat het even weten als je een bevestiging hebt dankzij een echo!! ;)

Ohhhh meiden! Ik kon me niet inhouden en heb net op het vliegveld 5 voor €5 buitenlandse tests gekocht. Gelijk gebruikt met dus middag urine en hij lijkt positief, hoe upload ik een foto?? ?

@Dyronne via www.mupload.nl kan je de foto ook uploaden. Dan krijg je een link zoals ik die had bij mijn test.

@Dyronne dankjewel. Ik blijf voorlopig nog hier rondneuzen want ik ben veel te onzeker na wat er de vorige keer is gebeurd (miskraam) en wil ook graag weten hoe het jullie vergaat. 

Terug
Bovenaan