Wachten op NOD, wie nog meer?

Gefeliciteerd Marina, waitingfornrtwo en noriflo! Fijn dat er ook goed nieuws is in dit topic!
Balen Rvis :(

Hier sinds 2 dagen wat bruin verlies. Mijn menstruatie zal er dus aankomen!

Heeft iemand tips… maandag had ik eigenijk ongesteld moeten worden maar tot op.de dag van vandaag niks te bekennen. Testen geven negatief aan terwijl ik vanaf moment dat met de pil gestopt ben precies op dr klok af om de 4 weken ongesteld werd.. 
Wat moet ik doen? Ik maak mezelf helemaal gek elk symptoom die je kan hebben heb ik
Wat zoude  jullie doen?

Hoi miniheks.. hoe lang ben je al gestopt met de pil?? Ik ben nu 10 maanden geleden gestopt..en was 5 maanden regelmatig.. vorige maamd ineens 4 dagen te vroeg en geen echte menstruati..alleen een beetje bruin. Maar niet zwanger...
ik zou over een weekje weer testen..kan zijn dat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt..  als het dan weer negatief is zou ik wachten op je volgende menstruatie..kan zijn dat je hem deze keer hebt overgeslagen

Oke.. tja ik kan niks anders zeggen als afwachten.. ik heb het aan de arts gevraagt en die zei dat het best wel nog eens kan gebeuren na zoveel maanden gestopt te zijn.. als je het echt niet vertrouwd even bellen..

@Waitingfornrtwo en @Marina hebben jullie nog getest?
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb vanochtend nog getest en hij lijkt wel op te lopen, dus ik ben heel benieuwd... Ik hoop het zooo, maar juichen durf ik nog altijd niet.
@RVis hoe is het nu met jou? Ben je er weer een beetje boven op gekomen? Ga voor je duimen dat het voor jou ook echt heel snel raak mag zijn!

@NiRoFlo; heb vanmorgen weer getest en CB gaf 2-3 weken zwanger aan. Kan het nog steeds niet echt geloven en dringt niet echt tot me door :)

Terug
Bovenaan