Wachten op NOD, wie nog meer?

@NiRoFlo ja vanmorgen weer getest. De action gaf nu een veel dikkere streep en clear blue gaf 1-2 weken aan. Wat goed dat de test bij jou ook oploopt, zo verdiend na al dat wachten!

@X-marina wat een goed nieuws weer :) lekker van genieten meis

@waitingfornrtwo @niroflo @marina hoe voelen jullie je? 
@samm is je menstruatie al begonnen? 
Mijn vruchtbare dagen zijn als het goed is geweest. Ik weet niet zeker of ik het gevoeld heb, maar wel aan mijn afscheiding te merken. Dus ik zit weer op het bankje.20 mei is mijn NOD, mocht ik niet menstrueren test ik pas rond 30/31 mei in verband met mijn langste cylcus. 
En omdat ik 20 mei niet verdrietig wil zij door eventuele terleustelling tijdens ons feestje. 

Heel slim Beuatygirl..ik ben benieuwd!! 
Ik wat ook tot volgende week maandag..bij mij is het zo van slag.. als ik me aan de vier dagen te vroeg jou van vorige maand had ik het afgelopen vrijdag moeten worden..als ik gewoon aan de 28dagen hou zoals hoe mijn cyclus voor heen was moet het vandaag zijn.. maar als ik de bruine afscheiding van vorige keer niet mee reken kan het ook nog aankomende zaterdag zijn.. pffff om gek van te worden!

@Beautygirl dat doe je goed. Succes weer met het wachtbankje. Ik blijf je hier gezelschap houden. Even nieuwschierig, wat voor feestje heb je 20 mei? Met mij gaat het goed. Ik voel op wat lichte vermoeidheid en gekke pijntjes onderin mijn buik nog niks wat lijkt op een zwangerschap. Ik durf de verloskundige nog niet te bellen omdat het dan weer zo spannend gaat worden tot de eerste echo pff. Ik zie ook heel erg op tegen die eerste afspraak maar goed hopelijk dit keer wel goed nieuws!
@Dyronne wat balen dat het zo in de war is. Lastig dat er zo geen pijl op te trekken is :( Succes met wachten. Ik duim voor goede berichten!

@dyronne ook spannend nog voor jou! Ik duim mee. Welke cylcus dag zit je nu? 
@waitingfornrtwo mijn vriend wordt 31 24 mei maar vieren het 20 mei. 
Ik snap heel goed dat je niet durft te bellen. Wanneer durf je denk te bellen? Ik duim extra hard mee dat het goed blijft gaan. Het is je zo gegund. 
Fijn dat je ook mee blijft lezen, hopelijk maak je ook mee dat ik een positieve test heb binnenkort

Dag 28.. vorige maand was het ineens 24.. moet het normaal gesproken op de 28e dag worden..dus ik heb 2 nod dagen hahaha!! Afgelopen vrijdag..en vandaag.. tot nu toe kleine krampjes/steekjes..maar ik zie nog niks..

@beautygirl noppes.. vandaag wel 1 Malig weer wat bruin verlies. Verder niks. Afwachten dus maar. Succes met wachten de komende weken :)!
@dyronne spannend! :)

Terug
Bovenaan