@Niroflo, ja het gaat wel weer. Weet je, tuurlijk hoop je altijd dat je snel zwanger word.. En dat het even duurt vind ik opzich ook nog wel acceptabel. Maar ik ben best vaak 4 of 5 dagen overtijd geweest al, en word dan alsnog ongesteld. En dat vind ik echt super frustrerend. Als het niet raak is, word ik t liefst ook gewoon meteen ongesteld, geen illusies, hop door naar de volgende cyclus. Maargoed, dat kunnen we niet kiezen helaas.... Om mij heen word iedereen "hop hop zwanger".. En al gun ik het iedereen echt waar.. Maar soms ben ik dan toch wel een tikkeltje jaloers! Want ik wil het ook zo graag!! Lijkt me zo bijzonder.
Maar geniet van je zwangerschap en de voorpret, en de rest van de dames ook!! Super! Gefeliciteerd!
Ik lees af en toe mee.. Maar zit nog lang niet aan mijn vruchtbare dagen, dus ik zal niet altijd posten.
Liefs!!
Maar geniet van je zwangerschap en de voorpret, en de rest van de dames ook!! Super! Gefeliciteerd!
Ik lees af en toe mee.. Maar zit nog lang niet aan mijn vruchtbare dagen, dus ik zal niet altijd posten.
Liefs!!