Wachten op NOD, wie nog meer?

@Niroflo, ja het gaat wel weer. Weet je, tuurlijk hoop je altijd dat je snel zwanger word.. En dat het even duurt vind ik opzich ook nog wel acceptabel. Maar ik ben best vaak 4 of 5 dagen overtijd geweest al, en word dan alsnog ongesteld. En dat vind ik echt super frustrerend. Als het niet raak is, word ik t liefst ook gewoon meteen ongesteld, geen illusies, hop door naar de volgende cyclus. Maargoed, dat kunnen we niet kiezen helaas.... Om mij heen word iedereen "hop hop zwanger".. En al gun ik het iedereen echt waar.. Maar soms ben ik dan toch wel een tikkeltje jaloers! Want ik wil het ook zo graag!! Lijkt me zo bijzonder. 

Maar geniet van je zwangerschap en de voorpret, en de rest van de dames ook!! Super! Gefeliciteerd!
Ik lees af en toe mee.. Maar zit nog lang niet aan mijn vruchtbare dagen, dus ik zal niet altijd posten. 

Liefs!!

HELP !!
Woensdag zou mijn NOD zijn. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu net had ik ineens bruin met afvegen ? ik ben anders nooit te vroeg en volgens mij is het normaal gesproken altijd gelijk rood/donker rood? ?
Heb nu ook wat drukkend gevoel in mijn buik. Kan niet plaatsen of dit nu menstruatie buikpijn is. En als ik ongesteld moet worden heb ik altijd van tevoren flinke buikpijn waardoor ik voel dat het los gaat barsten..Vandaag totaal geen buikpijn gehad!! Alleen een steek links onderin....
Ga ik nu echt al ongesteld worden?! ?

Hoi!
Bruinverlies hoeft echt niet te betekenen dat het zwanger worden niet gelukt is. Ik had zelf ook iedere maand bruinverlies, deze maand ook weer en best veel ook.
Ik had toch echt gister wel 3 positieve zwangerschapstesten in mijn handen..
Succes dames!!

Hier inmiddels 11 dagen over tijd. Is nog nooit zoveel geweest in het jaar dat ik al met de pil gestopt ben. Voel ook totaal geen menstruatie aankomen. Vrijdagochtend maar weer eens testen aangezien ik toch smiddags een bel afspraak met de gynacoloog heb staan

Hoi dames, ik ben weer even. Heb even de laatste pagina's gelezen want alles lezen nadat ik weg was is een beetje erg veel. Waitingfornrtwo gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het deze keer wel goed komt!
Rvis en beautygirl, ik had gehoopt jullie niet meer in dit topic terug te vinden. Wat een dompers iedere keer zeg :(
Voor de rest die een positieve test heeft, gefeliciteerd! 
Mijn 3 maanden wachten na de spuit en operatie voor BBZ zitten er bijna op. Op 18mei moet ik ongesteld worden en dan kunnen we er weer tegenaan! Ik moet wel zeggen dat de eerste 2 maanden erg snel zijn gegaan, sinds deze week heb ik wel t idee dat de tijd langzamer gaat omdat de eindstreep van het wachten eraan komt. Ik ga er al wel vanuit dat ik niet weer gelijk zwanger wordt net als de vorige 2 keren want heb nu natuurlijk een eileider minder.. Maar we gaan er weer vol goede moed tegenaan! 

Spannend kimbly!!
Balen druifje! Hopelijk meer succes met de volgende ronde!
Bij mij nog steeds niks te zien..morgen misschien een testje wagen.. als ik durf..hihi

Terug
Bovenaan