Wachten op NOD, wie nog meer?

@Druifje wat balen zeg. Op naar de volgende ronde dus..succes meis!

@Dyronne jemig wat spannend zeg. Ik duim voor je!
@Laindey wat fijn om weer wat van je te horen. Bedankt voor je felicitatie. Ik ben blij dat je wachtperiode er bijna op zit. Ik kan me het helemaal voorstellen dat het nu echt aftellen is. Ik duim voor je op goede berichten binnenkort!
@Beautygirl ik ga daar zeker vanuit dat ik ook jouw positieve nieuws kan lezen binnenkort. Ik blijf voor je duimen want het is je enorm gegund! En groot gelijk dat je niet op de dag van het feestje gaat testen. GEwoon lekker feesten en daarna maar zien. Dikke knuffel!

Meiden meiden meiden...!!!!
ik ben gezellig een nachtje weg met mijn liefje.. heb vanmorgen even een testje gewaagd.
. en ja hoor!! Een dikke dikke streep!!!! 
Dit word ons eerste kindje!!!! Zo spannend allemaal

@Dyronne Gefeliciteerd!! wat super leuk voor jullie:) Hier zijn we inmiddels op dag 9 overtijd maar nog niks te zien:(
ben wel verschrikkelijk moe de afgelopen week, me borsten doen zeer en heb steekjes in me onderbuik die niet te vergelijken zijn menstruatiekrampen..  HA geeft leuk aan ja dat zijn wel zwangerschapskwalen, maar moet wel 2 weken wachten voor ze een bloedtest willen doen...Spanning hiervan helpt ook niet echt maarja het is niet anders

Dank je wel! :) 
Had je al getest met een gewone test? 
Misschien kan je ook gewoon even testen om de tijd te doden tot je de bloedtest kan doen?
Ik zal duimem voor jullie!!

Dank je wel! :) 
Had je al getest met een gewone test? 
Misschien kan je ook gewoon even testen om de tijd te doden tot je de bloedtest kan doen?
Ik zal duimen voor jullie!!

@ Dyronne Ik heb nu in totaal 4 testen gedaan vanochtend de laatste... maar als ik zo twee weken door moet gana wordt ik nog arm:p hahahaKreeg een tip om temp te meten omdat je het daar ook aan kan zien omdat tijdens je zwangerschap je temp hoger is. Maar ik heb geen idee welke temp ik normaal heb dus daar heb ik nu helaas niet veel aan. We kunnen niks anders dan wachten helaas.

Terug
Bovenaan