Wachten op NOD, wie nog meer?

@Waitingfornrtwo en @Marina hoe is het met jullie? Hoever zijn jullie nu precies? Hebben jullie de vk al gebeld?
Ik zit vandaag op dag 28. Vorige maand kreeg ik op deze dag mijn vmk. Vandaag met heel veel spanning een CB gedaan en die zei tot grote opluchting 2-3! Ik durf er een beetje in te geloven, ook al vind ik het nog steeds eng als ik even een moment niks voel.
@Beautygirl het is weer spannend voor jou! Ik ga heel hard voor je duimen meid! Alvast een fijne dag gewenst met het feest van je partner!
@Sammm hoe is het met jou?
@RVis ik kan heel goed begrijpen dat je meteen wilt weten waar je aan toe bent! Ik blijf heel hard voor je duimen!
@DruifjeB balen, succes in de volgende ronde!
@FleurtjeRoos gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Laindey welkom terug! Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!
@Dyronne van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie test! Het is wel echt een knaller zeg, wat denk je zelf, niet toch al langer zwanger? Je zegt dat je volgende week de ha wil gaan bellen, maar dat is niet nodig hoor, je mag meteen een afspraak maken bij de vk.

Dank jullie wel!!! 
Ja niroflo.. ik denk ook dat ik veel verder ben! Ik ga inderdaad de vk bellen! Ben benieuwd wanneer ik langs kan komen.
Wat fijn voor jou dat er 2-3 staat!! Probeer er een beetje rust in te vinden.. te veel stressen is ook niet goe ;) 
Xx!

@Dyronne gefeliciteerd!! Heb je iets van symptomen / klachten?
@Niroflo wat fijn dat er nu 2-3 weken staat! Gefeliciteerd :) Hoe voel jij je verder? Heb jij last van symptomen/kwaaltjes?
ik heb vandaag de vk gebeld. Ik ben morgen 5 weken zwanger. 29 mei staat de eerste afspraak met echo gepland. Ik maak mezelf helemaal gek. Ben zo onzeker na de vorige keer. Heb mijn dagboek van de eerste zwangerschap van mijn zoon na zitten lezen en toen had ik in deze week al last van ochtendmisselijkheid. Nu echt helemaal niet. Ik zoek wanhopig naar kwaaltjes omdat ik de vorige x toen het vruchtzakje leeg was dus ook geen kwalen had. Ik ga van positief naar heel verdrietig. Pff worden drie lange weken wachten.  Ik ben zo verschrikkelijk onzeker. Ik heb wel last van mn rug en voel af en toe mn banden zo lijkt het. Maar eerlijk gezegd zou ik het liefs al keimisselijk zijn als een soort van bevestiging.. stom he? 

Thnx!!
 Nou valt mee eigenlijk.. alleen mijn borsten zijn groter en een stuk steviger.. voor de rest af en toe van prikjes en trekkerig gevoel in mijn onder buik..en een kleine zeur in mijn onder rug..maar voor de rest mag ik niet klagen :) 
Ik snap jou onzekerheid.. maar maak je niet al te druk..elke zwangerschap is anders.. laat je het weten als je je echo hebt gehad?? Xx

@dyronne gefeliciteerd!! Wat een knaller!
@noriflo wat fijn dat het nog steeds goed gaat!!
@waitingfornrtwo kun je niet een pretecho bureau bellen of je daar eerder kunt komen? Dat wordt dan wel niet vergoed, maar dan zit je minder lang in spanning! 

Vandaag nogmaals getest: negatief.
Cyclusdag 58, geen bloedverlies. Zucht...Langste cyclus tot nu toe.

@NiRoFlo; ben nu 6 weken en heb over precies 2 weken een echo gepland staan. Vind het nog steeds onwerkelijk en als ik erover praat voelt het alsof ik het over een ander heb. Heb ook niet echt kwaaltjes alleen een borrelende buik en soms was steken ter hoogte van mn liezen. Soms denk ik kom maar op met de echte kwaaltjes dan komt wellicht het besef haha

Terug
Bovenaan