Wachten op NOD, wie nog meer?

@Laindey, wat fijn dat je wachtperiode er bijna op zit.
Ik hoop echt dat je snel weer zwanger raakt en dat je daarna een prachtige zwangerschap hebt.  @Waitingfornrtwo, Dyronne, Marina en Niroflo, Gefeliciteerd meiden, wat een supergoed nieuws!!!

@Beautygirl, succes met wachten. Ik ga voor je duimen dat je een mega streep hebt op je volgende test.  @Rvis, ik begrijp heel goed dat je ondertussen zwaar gefrustreerd begint te raken.
Ik vind je echt zo mega stoer en ondanks dit blijf je toch echt nog wel positief.
Respect voor jou.
Hoop echt en gun je enorm dat het snel raak is! 

Wat spannend @waitingfornrtwo! Die 3 weken gaan jouw gewoon lukken. En wij duimen allemaal mee voor een positieve echo. 
Thanks allemaal! Ben zo nieuwsgierig of het raak is dit keer. Al ga ik ervan uit dat het niet zo is. Ik weet het niet echt eigenlijk. Ik merk en voel nog niks maar dat ik ook wel vroeg. 

@Marina, @Waitingfornrtwo en @Dyronne hoe is het nu met jullie? Twee van jullie hebben de afspraak voor een echo staan, wat ontzettend spannend! En Waitingfornrtwo ik begrijp jou onzekerheid ontzettend goed, want zo voel ik me ook vaak na mijn vmk, maar probeer te onthouden dat elke zwangerschap anders is en dat dit weer gewoon een mooie nieuwe zwangerschap is, zo kom ik zelf ook weer tot rust! Heb je trouwens wel gevraagd om een vroege echo? Bij onze praktijk kreeg ik die namelijk al van ons dochtertje, omdat ik daarvoor twee vmks had gehad. Ik ga in ieder geval duimen voor een hele mooie echo!
Met mij gaat het verder goed, soms last van mijn borsten en buik, maar verder mag ik nog niet klagen... Vandaag is mijn litteken van de keizersnee trouwens wel gevoelig en ben ik ook een beetje duizelig, maar verder.
@Sammm, frustrerend! Waarom ga je niet even langs bij de ha?
@Beautygirl het is natuurlijk bij iedereen verschillend hoe of wat en wanneer ze dat dan voelen, maar ga heel hard voor je duimen meid!
@Gebruiker welke testen heb je gebruikt? Maar als het streepje binnen de tijd roze werd mag je hem positief beschouwen ja.

@niroflo.. ja goeeed! Merk er nog niet zoveel van..alleen dat mijn borsten wat groter en steviger zijn.. de vk denkt dat ik al wat verder ben.. dus woensdag hebben we onze eerste echo!! Het is wel heel gek..omdat ik haast geen klachten heb doe ik morgen nog een testje...ik kan het gewoon niet geloven hahaha!
En ik ben ook wel een beetje zenuwachtig..ohhh ik hoop dat het er ook echt zit..en niet dat het leeg is.. ken je dat?? 
Hoe gaat het verder met jou????? 

@Beautygirl bedankt meis. Lief! Ik ga duimen dat het wachtbankje dit keer voor jou iets gaat opleveren, zo gegund na al die maanden! Nu voel je niks maar het kan ook zo zijn dat je juist zwanger bent als je niks voelt toch. Pff blijft zo spannend. 
@Dyronne wat snel! Dat is fijn :) Ik ben heeeel benieuwd naar je echo en hoever je bent. ik snap het dat je nog een testje doet haha. Als je hem hebt liggen en het helpt jou gewoon lekker doen meis!
@Niroflo Fijn dat het goed met je gaat. Weinig kwaaltjes dus ook nog. Die duizeiligheid is wel lastig. Had je dat bij de zwangerschap van je dochtertje ook? ja ze boden zelf al aan dat ik eerder mag komen voor een vroege echo. het lastige is dat ik volgende week vrijdag naar italie ga voor een week. Dat zou betekenen dat ik op de dag voor vertrek precies 6 weken zwanger zou zijn. En de VK gaf aan dat het hartje dan net wel/net niet al klopt. Als ik dan kom en er geen hartje te zien is dan wordt het alleen maar een hele vervelende vakantie en misschien nog wel meer onzekerheid dan nu. Ze gaf wel aan dat als ik terug was en ik het dat weekend echt niet meer kan houden ik de dienstmobiel mag bellen en als er dan geen bevalling gaande is mag ik wel even snel komen voor een echo. Ik denk zelf ook wel dat het slimmer is om tot na mijn vakantie te wachten. De vakantie geeft misschien ook wel weer afleiding zodat de tijd sneller gaat. Hoe ver was jij dan met de eerste echo bij je dochtertje? En wat was er toen te zien?

Spannend 1007! Misschien ook een keer testen met een cb test? Heb je er 2 voor 7euro bij de trekpleister.. ik vertrouw de action niet zo met de testen hihi

Terug
Bovenaan