Wachten op NOD, wie nog meer?

@Gebruiker Als het zo vroeg is kan je het beste je ochtend urine gebruiken en het advies is om om na twee dagen opnieuw te testen, want dan kan je zien of je streepje donkerder wordt. Action testen werken wel gewoon, maar persoonlijk gebruik ik liever die van kv 2 voor 5 zoals de meeste!
@Dyronne, heb je nog een nieuwe test gedaan? Super fijn dat je al zo snel bij de vk terecht kan zeg! Ik ga voor je duimen dat jullie al een mooi kindje zien groeien! 
@Waitingfornrtwo ik begrijp het. Maar denk dan inderdaad ook wel dat het de beste keuze is om lekker op vakantie te gaan en te ontspannen en daarna naar de vk te gaan. Ik dacht dat ik al voor de 6 weken een echo had gehad, maar heb ook nog even terug zitten lezen en ik was 6 weken en 6 dagen. Je zag toen een heel klein boontje met een kloppend hartje. Vanaf 6 weken en 2 dagen was ik echt misselijk, waarschijnlijk is toen haar hartje begonnen met kloppen. Ik denk nu eigenlijk dat ik in plaats van zondag pas rond woe mijn eisprong heb gehad, omdat de ovulatie testen helemaal niet echt een knalstreep hebben gegeven en ik heb maar getest tot zondag. Afgelopen woe was ik dan 4 weken zwanger, terwijl de cb wel aangaf 2-3, dus 4 tot 5 weken. Ik doe woe nog een cb om te kijken of hij dan 3+ aan geeft en dan wil ik ook de vk gaan bellen...

Hoiiii
Ja ik heb nog een test gedaan..hij was net zo knallend als de eerste..dus het gaat goed hahaha..
Hoe komt het dat je dan pas de vk wilt bellen?? Twijfel je aan de test? Ik duim voor je dat alles goed komt :)

Leuk allemaal dames!! Succes en veel plezier met de echo's! Lijkt me zo mooi en kan me voorstellen dat als je weinig kwaaltjes hebt het stoms gek is om te geloven dat je zwanger bent!! Maar probeer te genieten.... Ook na een vmk. ?
Ik lees zo hier en dan mee.. zit nu op cyclusdag 10. Ga denk ik vandaag of morgen beginnen met ovu testjes. Hoop dat het nog n paar dagen duurt, mijn vriend heeft zich nogal heftig gesneden met scheren ??? stom!!!!!! Haha, arme hij. Maar ook arme ik!! 
En beautygirl, jij zit op t wachtbankje?? Wanneer nod? Succes meid?

@RVis ja, ik wacht weer! Als ik van mijn vorige cyclus uit ga (34 dagen) dan is 20 mei mijn NOD! Maar omdat de cyclus hiervoor 44 dagen was, wil ik pas testen na 44 dagen dus dat betekent als ik geen menstruatie heb dat ik 30 of 31 mei ga testen.
spannend! 
Hopelijk vind je snel je eisprong en is het deze cyclus raak bij jou. Ik ga duimen voor je

Spannen RVis!
Ik zit nu op dag 13 ronde twee na het verwijderen van mijn spiraal. Als het goed is gisteren Mn ei gehad. De 7e, 10e en 11e klust. Gisteren toevallig niet. Nu weer op de wachtbank..

Dyronne gefeliciteerd!!:) en Beauygirl ook nog succes met het wachten. Ik ga duimen voor iedereen.

@Niroflo ja als ik jouw verhaal lees dan denk ik dat het sowieso verstandiger is om te wachten. Komt wel goed. Ben nu ook wel wat rustiger. Ik ben erg benieuwd wat je cb woensdag aangeeft. Ik hoop 3+ Ik heb mezelf ingehouden om er nog een te kopen om te kijken of het oploopt, maar ben wel nieuwschierig!
@Rvis oei handige actie van je vriend;-) Toch maar goed gebruik maken van de vruchtbare dagen die komen hihi. Fijn dat je vruchtbare dagen er weer aankomen, dan is de eerste periode van wachten weer voorbij. Ik duim voor je meis!
@Dyronne dat is goed nieuws! Nog een paar dagen en dan is het alweer woensdag! Dan had je de afspraak bij de VK toch? 
@Beautygirl Slim om de uiterste datum aan te nemen van je cyclus. Ik duim voor je dat je nod eerder is en vooral dat ie niet komt. Veel geluk voor jou gewenst deze periode!
@Depss spannend weer op het wachtbankje. Succes! Wanneer verwacht je je nod?

Ik moet nog 9 dagen tot m'n NOD. Zo vervelend dat wachten! Echt niet leuk, maarja we moeten maar geduld hebben. Ik wacht 2 dagen na NOD voor ik ga testen. Vandaag opgestaan met weeig/misselijk gevoel, brandend zuur even, en fikse menstruatie achtige buikkrampen. Dunne ontlasting (heb ik nooit zomaar). Krampen dat heb ik door de dag heen wel paar keer gehad. Normaal heb ik menstruatie klachten zo'n 2 dagen voor NOD. Ik wacht tot 2 dagen na NOD, voor ik ga testen.. dacht ook dat t om m'n tepels heen wat donkerder was. Maar die zijn nog steeds wel gevoelig. Houd meestal een week aan na ovulatie..dus ben benieuwd. Maar hoe ik nu opgestaan ben is wel apart...nooit zo last van dit alles bij elkaar... Ik hoop zo dat t raak is. Wil dit al zo zo lang! 

Groetjes

Terug
Bovenaan