Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh meiden wat spannend allemaal! Ik hoop zo op mooie beweeglijke kindjes op de echo voor jullie!
@niroflo ik heb voor nu besloten het even los te gaan laten. Heb wel enkele dagen heel licht roze verlies gehad (3 druppels per dag), misschien was dat dan toch mijn menstruatie. We klussen gewoon wanneer we willen en doen 1x per week een test. Gaan over 2 weken op vakantie. Misschien dat dat ook nog goed doet! Als daarna nog altijd niet zwanger of ongesteld, ga ik naar de huisarts.
@rvis hahaha hopelijk geneest het snel voor jullie!
@beautygirl Ahhh je gaat gewoon het wachtbankje al weer in! Spannend!

@waitingfortwo 29 mei! Ik denk dat we het hier allemaal wel mee eens zijn: “waarom duurt het zo lang”!! Een rood of groen vlaggetje binnen enkele dagen zou zoveel beter zijn?.

Hello ladies! 
Even een paar dagen wat rustig genomen en dat voelde goed. Even niet op het forum kijken was goed voor mijn hoofd. 
Vanochtend had ik opeens toen ik uit bed kwam voor het douche een steek in mijn linker borst en licht misselijk opweg naar het werk. 
De steken in mijn linkerborst nog nooit gehad. Dus we wachten maar weer verder af! Ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon moet menstrueren. 
Vriendlief weer inmiddels dat komende zondag op 34 dagen zit en 29 mei op 44 dagen. (Testen doe ik pas 30 mei!) 
hoe gaat het met de andere dames? 
@sammm hopelijk weet je snel meer

Hi beautygirl in heb steken en borrels links en rechts in mn onderbuik maar ben bang dat mn hoofd dat doet of dat het klussen te wild was ofzo, wat ook wel mee viel... is pas 4 dagen na mn ei. Wanneer is jouw nod?

@depss mijn NOD op 34 dagen is 20 mei komende zondag. Mijn cylcus is onregelmatig en wil ik pas testen na 44 dagen (mijn langer cylcus) dus ik mag pas testen 30 mei.
die steek voelde ik wel echt want ik greep meteen naar mijn borst. Maar alles kan loos alarm zijn. 

@Dyronne morgen je eerste afspraak, spannend! Gaat je partner mee? Heel veel succes, hopelijk krijg je een mooie echo! Ik twijfel overigens niet aan de test hoor, maar ik wil hem zien oplopen! Dat hebben we bij ons dochtertje ook gedaan en toen hebben we ook pas gebeld toen hij 3+ aan gaf.
@RVis wat vervelend dat je partner zich juist op die plek heeft gesneden, hopelijk geneest het snel! Ben je al begonnen met ovulatietesten?
@Beautygirl hoe is het nu met jou? Wat ontzettend spannend dat je je zo voelt! Ik ga echt heel hard duimen!
@Waitingfornrtwo hoe is het nu met jou? Fijn dat je weer wat meer tot rust gekomen bent! Wanneer gingen jullie op vakantie?
@Sammm fijn dat jij en je partner samen een manier gevonden hebben om er mee om te gaan! En lekker dat jullie bijna op vakantie gaan! Waar gaat de reis naar toe als ik vragen mag?
Hier inmiddels ong 4 weken en 6 dagen, denk ik. Bijna een week overtijd en benieuwd wat de cb morgen zegt! Ik heb iig last van mijn borsten en voel wat in mijn buik. Mijn darmen zijn ook al een tijdje van slag.

Dames, 
Ik ben in de war. Op basis van mijn vorige cyclussen is de langste 30 dagen geweest en de kortste 24 dagen. Vorig jaar juli een bbz gehad, dit jaar eind maart curettage gehad. Voor mijn curettage had ik cyclussen van 2x 29 dagen en 3x 28 dagen.
Ik zit nu op dag 18, ik verwacht mijn nod ergens volgende week.
Ik ben waarschijnlijk te laat begonnen met ovulatietesten, want ik heb geen 2 gelijke strepen gehad. Wel met 2 vingers ‘getest’ en daar heb ik vorige week rekbare draden mee gehad, daarna was het alleen korrelig.
Zwangerschapstest is nog negatief, maar mijn ovulatietesten blijven 1 licht streepje en 1 donkere aangeven.
Wat denken jullie? Ik ben in de war.

Terug
Bovenaan