Wachten op NOD, wie nog meer?

Oke... ik kon dus al ver voor mijn wekker niet meer slapen vanmorgen.. dus net toch besloten (veel te vroeg) om toch al zo'n early testje er tegenaan te gooien. (Want, misschien hoor ik wel bij die uitzonderingen waar je het heel vroeg bij ziet...?) NOT! Harstikke negatief. Ik zal toch echt geduld moeten hebben, haha! Tsja.. was te proberen. Ik ben vandaag op cyclusdag 20 btw. Heb normaal een heeeele lange onregelmatige cyclus maar door clomid ergens vorig weekend m'n ei al gehad. Argh.. fucking spannend. En ook ik ben dus echt geen ochtendmens! Maar deze week na m'n ei ELKE dag ver voor de wekker wakker.... 

Ik probeer me zelf tegen te houden’ maar vanmorgen weer getest weer negatief. Vandaag cyclus dag 27 dus nog 3 dagen voor NOD. Ik hoop zo dat het raak is’ dat wachten lijkt wel jaren. Wel gekke dingetjes erbij gekregen’ nu hele pijnlijke borsten’ ook idd heel vroeg wakker (gemiddeld 05.00 uur) nachtmerries en extreem zwetend wakker. Dit heb ik nooit gehad.

Ik ben op dag 19 Renate, ja eerlijk, ik heb met een ovulatietest geprobeert??? want dat had ik ergens gelezen?. Geduld is een schone zaak. Ik ben altijd wel vroeg op maar normaal als ik ziek ben dan slaap ik bijna 24 uur.
Spannend Gabriele, jij bent dicht bij hoop voor je dat het over paar dagenntoch een positieve test is

Ja vanmorgen wou ik een action en een kruidvat test doen’ maar ik had een negatieve kruidvat test maar die andere was wel positief’ maar had per ongeluk ook een ovulatietest gedaan wel 2 dikke strepen op de ovutest. Maar ik weet het niet zo met die action testen. Afgelopen keer toen ik zwanger was’ gaf de action steeds negatief’ terwijl ik met jumbo (huismerk) kruidvat’ Etos en clearblue wel positief teste. Dus ik vertrouw de kruidvat test in dit geval (vandaag omowit) hopelijk komt daar snel verandering in.

Ik zit niet op het wachtbankje, maarlas toevallig je bericht gabriella.
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik 5 dagen voor mijn NOD positief getest met een ovulatie test. Had toen geen zwangerschapstest in huis, maar wildr toch een gokje wagen. Die ochtend erna en hele lichte, maar positieve zwangerschapstest! Bij mij werkte de test van de action trouwens wel goed. Had twee dagen voor nod nog een keer getest voor de zekerheid en dat was een action test en niet eens de early en die was overduidelijk positief!
Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test hebben! Ik had elke ronde allerlei kwaaltjes en dacht elke keer weer dat ik die keer echt zwanger was en de keer dat het wel raak was, had ik juist nergens lastvan, maar was toch nieuwsgierig, vandaar het vroege testen haha

Dat geeft me toch weer een beetje hoop Lisa. Wat betreft die kwaaltjes vraag ik me ook wel eens af of het echt is’ of dat mijn lichaam met me speelt juist omdat ik het zo graag wil. Want ik voel wel allerlei vreemde kwaaltjes’ ze zijn erg irritant maar hoop toch voor een goed doel (de 2 streepjes) en dat geldt voor jullie ook natuurlijk.

Jaaaa Spannend Gabrielle, je zult het snel genoeg weten!! 

Dns, haha ik begrijp dat heel goed!! Dat je dan gewoon je ovu test f geprobeerd hebt... achja.. we maken onzelf gewoon gek! 

Nu maar weer verder met nog een week wachten.... ?

Leuk dat je reageerd Lisa ondanks dat je zelf niet op het wachtbankje zit. 
Dat geeft zeker hoop Gabrielle, ik heb trouwens ook goede ervaring met action testen, kv 2v5 heeft de laatste tijd vaker een indroog of voordrukt streepje bij mij dus pas als ie duidelijke roze lijn heeft geloof ik hem .
Ja Renate er zit niks anders op dat wachten? Hihi

Terug
Bovenaan