Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ananass thnxx! Ik kan t nog niet echt geloven en blij zijn omdat de vorige twee keer fout is gegaan, mk en bbz Hopelijk blijft t bevruchte eitje nu wel goed zitten en op de goede plaats.
Laindey oh dat is echt een positieve test hoor. Ik begrijp je voorzichtigheid heel goed en hoop echt voor je dat het dit keer helemaal goed mag gaan.
Gefeliciteerd, liefs Denise
Jeej! Gefeliciteerd Laindey! Ik zie zeker een streep!! Wat fijn! Hopelijk gaat alles goed dit keer! Ik hoop dat je het een beetje kunt 'loslaten'.. Te veel stress of het wel goed gaat of niet is ook niet goed. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en duim voor je! ?
Dankjewel allemaal!
Ik ga t deze week even bij houden of de testen donkerder worden en dan bel ik eind van de week naar de gynaecoloog voor een afspraak. Als het goed is kan ik dan een vroege echo krijgen door mn verleden.