Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi Witteroos,
Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik denk dat ik zelf 3 dagen vanaf daar zou testen en natuurlijk met ochtend urine.
Ik las ook trouwens dat sommeige vrouwen pas een week na de NOD positief testen. Dus misschien ook al weet je je NOD niet is dat bij jou het geval.

oke!
ik heb gisteren voor het laatst getest.
maandag was de laatste dag dat ik wat bloed verloor.
oke! ja dat is dan indd erg lastig als ik niet weet wanneer mijn NOD is haha
ik wacht dan gewoon nog een weekje af (hoe moeilijk het ook is hihi) en hopen op een positieve test!
bedankt voor je antwoord!
xx

@witteroos ik zou inderdaad een dag of 5 wachten en nog eens testen. Dagen achter elkaar testen heeft denk ik weinig nut als je zwanger bent moet je je lichaam even de kans geven hcg op te bouwen. Hoe moeilijk dat wachten ook is.
Ik ben inmiddels op de helft van de wacht periode van 14 dagen die ik voor het gemak maar aanhoud na mijn ovulatie. Hoop dat komende week sneller voorbij gaat.

Ook ik ben even weg geweest, ik wilde er wat minder ‘mee bezig’ zijn, we zijn vanaf januari bezig. Nu kon ik me vanmorgen niet inhouden en heb drie testen gedaan! Ik kon de eerste niet geloven, de tweede ook niet dus heb ik nog even een ander merk gepakt. Die was negatief. Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt? En bleek je dan achteraf niet zwanger? Ik ga het morgen nogmaals proberen.
Allemaal veel succes tot jullie NOD!
(ps ik heb foto’s van de tests, maar weet niet hoe ik hem moet plaatsen!)

Als je googled op foto uploaden dan kom je Mupload tegen..zoiets. klik op die link iig. 
Daar kun je een foto uploaden en krijg je 4 links die je kunt kopiëren. Ik neem altijd de bovenste link. 
Dan hier naar het forum gaan, klik in het balkje op dat pictogram (bergje met zon?) En plak de link. Klik op verzenden en klaar. 
Welke test was negatief? En welke posi?

Ik kreeg vanmorgen ineens heel lichtjes bruin bij t afvegen na t plassen. Was echt heel doorzichtig. Nu net is t bruine een stuk meer geworden en dus ben ik bang dat ik ongesteld ga worden :(
Ook al was ik nu niet bewust bezig, ik baal nu toch dat t toch niet zo is..

Hoi Peanuth, wat jammer! Maar ik moet zeggen ik heb de laatste dagen wat bruine afscheiding gehad en toch positieve testen. Donderdag positieve testen met sensitest, negatieve met de action test en vrijdag met een cb digital 1-2 weken zwanger. Nu wil ik je zeker geen valse hoop geven. (Mezelf ook niet, ben nog steeds bang dat het fout gaat, zeker omdat dit bij ons ronde 9 is). Succes Peanuth! En citrus ik ga je uitleg bewaren!

Hey bv, 
Leuk dat je weer even komt kijken! Hoe is t met jou? 
Beautygirl, jij morgen naar de arts? Laat je weten hoe het is gegaan?
Ik heb morgen ook weer een echo. Vrijdag was mijn hcg nog steeds geen 0. Wel onder de 5. Benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. 
De rest vd dames, sorry ik heb niet alles meer van iedereen gelezen en gevolgd.. Ik ben er even niet meer toe in staat. Ik hoop voor iedereen t beste, maar qua gevoel zit ik even niet op het level om op iedereen in te gaan. Weet even niet hoe ik t anders moet schrijven. Heel veel succes, en ik lees af en toe mee met de meiden waar ik al lang mee in deze groep zit, en hou het daar even bij. ? Niet lullig bedoeld! 

Liefs Renate.

Terug
Bovenaan