Wachten op NOD, wie nog meer?

@Samm zaad onderzoek en bloed is al geprikt. Daar krijgen we in ieder geval de uitslag van. En ik denk idd ook een inwendig onderzoek maar dat zal allemaal wel goed zijn, want ik heb vaker onderzoeken gehad na m'n bbz. 

@Beautygirl het is logisch dat je je inderdaad wel eens beter gevoeld hebt, je lichaam moet even aan de situatie wennen dat het een heel nieuw mensje gaat ontwikkelen wat niet niks is! Maar hou inderdaad in je achterhoofd dat het voor een heel goed doel is! Mag alles goed blijven gaan komt er over een aantal weken echt een betere tijd aan meid!

@niroflo op de vermoeidheid na voelde ik me echt wel iets beters. Ik hoop ook dat alles goed gaat. 
We houden het in iedergeval nog zeker 4 weken geheim voor iedereen. 

Hoi Laindey, hoe is je onderzoek gegaan? 
Ik verwacht ongeveer vandaag mijn eisprong, zo te voelen. Hebben zaterdag en zondag geklust.. Misschien vanavond nog n keer voor de zekerheid. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang jullie allemaal al proberen zwanger te worden, ik zit namelijk een beetje op het punt dat ik er echt een beetje klaat mee ben. Ik wil gewoon dat het nu eens lukt en ook blijft plakken. Iedereen is zwanger, zelfs mensen waar ik t niet van verwacht.. Hartstikke gegund, maar ik wil rr nu ook wel eens over mee praten!! Herkenbaar? Wij zijn nu 1,5 jaar bezig. En 1 miskraam gehad. 

Hi dames,
Ik ben net nieuw en heb jullie reacties gelezen. Voor degene die deze maand positief hebben getest: Gefeliciteerd!! Geniet van de zwangerschap!

Zelf kan ik zondag testen of het ons is gelukt.. Spannend.. Is onze eerste keer. Wil er niet zoveel mee bezig zijn. Maar toch...

Hi allemaal,
Hier ook wachten op NOD van 27 oktober..
Ben in maart gestopt met de pil, in juni miskraam van 8 weken gehad
:( 
Deze maand voor het eerst met de ovulatietesten aan de slag geweest, volgens de test afgelopen zondag mijn eisprong gehad.
Erg gezellig gemaakt de afgelopen week dus ik heb goede hoop!

Fingers crossed voor iedereen en een wijnloze kerst ;)

Terug
Bovenaan